News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Blurbs maleblog (Empire, Terræn, Chaos Dværge, m.m.)

Started by Blurb, 12 February, 2017, 10:54:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rosenaa

Og har du civile til at rende rundt i byen, eller bare stå i vejen for deres tropper ?
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Blurb

Quote from: Ryback on 08 March, 2026, 09:33:50Det er ret imponerende med alt det siege-værk.

Så nu har du en hel by med bymur, og værktøjet til at smadre byen in-game, det er jo perfekt. Har du fået spillet et Siege spil?

Jeg har spillet siege battles tidligere,men ikke lige for nyligt. Men planen er, at jeg og en kammerat skal spille et sige battle i købet af i år.
Vi har en lille kampagne kørende, hvor jeg skal belejre Nuln.
Det er også derfor jeg har samlet så mange papbygninger. Det skal jo se lidt troværdigt ud ;)
Lasse Andersen
Medlem af Aros Forenede Figurspillere
The Old World: Bretonnia, The Empire, Skaven, Vampire Counts, Lizardmen, High Elves

Blurb

Quote from: rosenaa on 08 March, 2026, 09:50:11Og har du civile til at rende rundt i byen, eller bare stå i vejen for deres tropper ?

Kun ganske ganske få 😅
Lasse Andersen
The Old World: Bretonnia, The Empire, Skaven, Vampire Counts, Lizardmen, High Elves

rosenaa

Quote from: Blurb on 08 March, 2026, 11:29:41Det er også derfor jeg har samlet så mange papbygninger. Det skal jo se lidt troværdigt ud ;)

Stakles Printer ;-)

Hvorfor har du ikke flere civile ??????

Og hvorfor har du ikke malet dem ???;D
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Blurb

Quote from: rosenaa on 08 March, 2026, 14:38:28
Quote from: Blurb on 08 March, 2026, 11:29:41Det er også derfor jeg har samlet så mange papbygninger. Det skal jo se lidt troværdigt ud ;)

Stakles Printer ;-)

Hvorfor har du ikke flere civile ??????

Og hvorfor har du ikke malet dem ???;D

Tja.. De er ikke så brugbare rent spilmæssigt, I guess. Og så er de heller ikke helt lette at finde.
Lasse Andersen

Blurb

Flere øgler!

En Skink Shaman:

En Saurus Hero:

Og en Saurus Standard/totem:
Lasse Andersen

rosenaa

Jeg kan godt lige de små baser med murrester på. Er det fordi de kom sådan, eller for at kende forskel på dem og andre og for at få dem højere op, så de er "større"  ??

Blurb

Quote from: rosenaa on 15 March, 2026, 11:19:07Jeg kan godt lige de små baser med murrester på. Er det fordi de kom sådan, eller for at kende forskel på dem og andre og for at få dem højere op, så de er "større"  ??

Primært for at fremhæve at de er karakterer. Men hvis du kigger nøje efter, kan du se at det er de samme "sten" som er på pyramiden ;) så det er også for at skabe lidt variation,samtidig med at jeg holder en rød tråd gennem hæren.

Der kommer flere modeller og unitfillers med samme type "sten"

Så når hele hæren  er færdig, tror jeg det kommer til at se godt ud :)
Lasse Andersen

rosenaa

Quote from: Blurb on 15 March, 2026, 16:27:32
Quote from: rosenaa on 15 March, 2026, 11:19:07Jeg kan godt lige de små baser med murrester på. Er det fordi de kom sådan, eller for at kende forskel på dem og andre og for at få dem højere op, så de er "større"  ??

Primært for at fremhæve at de er karakterer. Men hvis du kigger nøje efter, kan du se at det er de samme "sten" som er på pyramiden ;) så det er også for at skabe lidt variation,samtidig med at jeg holder en rød tråd gennem hæren.

Der kommer flere modeller og unitfillers med samme type "sten"

Så når hele hæren  er færdig, tror jeg det kommer til at se godt ud :)

Ja. Nu du siger det...  :-[

Og hvor er de så fra ?
De små sten. De ligner dem fra Scirbor ?

Blurb

[/quote]

Og hvor er de så fra ?
De små sten. De ligner dem fra Scirbor ?
[/quote]

http://www.solegends.com/citcat2004us/c2004usp0711-02.htm

De er fra GW. Nogen de lavede i 00'erne. Tror faktisk de er lidt sjældne.. har en lille bunke af dem, men har aldrig set dem andre steder.
Lasse Andersen

rosenaa

Du godeste... de er jo lige til at  - i en åben - med gips, faktisk  ;D

Blurb

Jeg er jo lidt en samler, som folk der følger med i min blog nok allerede har opdaget..
Så jeg er naturligvis også allerede i gang med at samle den næste hær, som skal males, når jer er færdig med mine øgler.

Min plan er, at lave en High/Wood elf hær, som skal kunne bruge som begge dele. Så fælles farvetema, så fx spydmænd kan bruges som på HE og WE spydmænd osv.

Tror næsten jeg har alle de modeller jeg skal bruge, måske lidt flere Seaguard og War Dancers, men eller har jeg vist det meste.
Der er stadig e del der skal renses for gammel maling, sætte på nye baser.

Lasse Andersen

rosenaa

Vel... du har jo allerede grundfarven på de tre units du har. Så lidt mere blåt på bueskytterne og lidt mere grønt på rytterne ?

Eller vil du begynde helt forfra (ville ikke undre mig) ?

Der er vel også enheder, som Kun er på den ene side og de skal måske have deres eget farveskema, som når de kommer på afspejle den ene farve på de fælles enheder og ditto med de som kun er på den anden side.. eller hyr ??

Du ved hvid/lyst til HE og grønt/lyst til WE ?

Ryback

Fantastisk skab! Det er vel hvad man kan kalde et 'Cabinet of Opportunity'.

Og fede command group øgler.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride