Illuminati Gaming - Herlev (primært historiske spil)

Started by Tordenkuglen, 15 May, 2017, 16:40:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tordenkuglen

Illuminati Gaming - Herlev

Vi ligger på Snedronningvej 11 i kælderen, 5-10 min gang fra Herlev station og 5 min fra det store kryds Fr.Sundsvej og Ring III.

Vi Spiller hver Torsdag fra ca. 18-18;30 til ca. 22-23:00.

Vi spiller næsten alt historisk: Blandt andet kan nævnes:
Napoleonics: Napoleon at War, Sharp Practice, Blackpowder.
WWII: Bolt Action, FoW, Chain of Command, Check your six.
Middelalder: Sword Point, Hail Caesar, SAGA
Colonial:Sword and the flame
men også meget andet har vores interesse, feks. By Fire And Sword, Pike N Shotte, Blood Bowl og et væld af brætspil.

Skulle du have lyst til at kigge forbi send mig en PM så finder vi ud af noget :D

Aldersmæssigt er vi fra 30ish til midt 50erne, men lad dig ikke skræmme, vi ligger vægt på hygge samt tab og vind med samme sind.

vi laver af og til små weekend arrangementer hvor vi laver et eller andet speciel arrangement (multi player, mini turnering, kampagne mm) med lidt øl og mad undervejs
Spiller/vil gerne spille: JRIII, SAGA, Bolt Action, Deus Vult, By Fire and Sword, Impetus, Trafalgar, Check your six, Hail Caesar, Black Powder, Sword Point, Sharp Practice, Force on Force, The Sword and the Flame, Sword and Spear, Blood and Plunder the Barons War, Warmaster og meget mere!!!!

Tordenkuglen

På Torsdag d. 18/05-17 spiller vi Chain og Command, WWII platoon level commando styret skirmish i 28 mm. figurer.

Kom og vær med.
Spiller/vil gerne spille: JRIII, SAGA, Bolt Action, Deus Vult, By Fire and Sword, Impetus, Trafalgar, Check your six, Hail Caesar, Black Powder, Sword Point, Sharp Practice, Force on Force, The Sword and the Flame, Sword and Spear, Blood and Plunder the Barons War, Warmaster og meget mere!!!!

Tordenkuglen

Wolfboy

Hej Jesper,

Når jeg trykker på dit link får jeg:

"The topic or board you are looking for appears to be either missing or off limits to you."

Er det members only?

** EDIT **

Fandt selv dette link: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=961.0