News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

ETC 40k holdet 2019 - Nu besat!

Started by Tun, 07 December, 2018, 09:40:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tun

Hej alle

Holdet til 40k til i års ETC er blevet sat, og vi er meget stolte af resultatet.

Holdet er:

• Simon Darre
  • Andreas Drachmann
  • Aslak Stenkilde
  • Thomas Donslund
  • Kåre Schmidt
  • Sebastian Ilfeldt
  • Michael Bræmer
  • Martin Bræmer
  • Rune Kappel - 9. spiller
  • Asbjørn Christensen - Coach
  • Lauge Perto - Coach

Som det kan ses på listen så har vi i år hele 2 coaches OG en ekstra spiller. Det er vi enormt glade for og vi tror på at det lidt mere brede approach vil bære frugt. Vi er alle 11 ret tæt på hinanden geografisk så vi har gode muligheder for at mødes ret ofte mange af os og bare snakke, hygge og eventuelt spille.

Vi har endnu ikke haft et indledende fællesmøde, hvor vi lige snakker forventninger, fremgang, osv, men når det kommer skrives der også et referat af mødet. Kommunikation fremadrettet bliver rykket ind på vores lukkede 40k board, hvor vi også deler links til en facebook gruppe med løbende opdateringer om holdet.

Det bliver fedt i år!

Alt det bedste,
Det danske 40k hold anno 2019

vejby

I kommer til at få en fest med det hold.

Knæk og bræk!

Knæk og bræk især yankee'ens ben :-)
Maling 2023: 28/41 modeller

Ni

Jeg glæder mig til at svinge fanen igen i år! Jeg er top-hyped over holdet og jeg håber at alle jer banditter derude i det danske vil tage fat i os når i har spørgsmål, input, kommentarer eller bare vil dele glæden over 40K :)
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

Kaltenberg

Kommentar 1: Fedt. Det er en habil gruppe spillere i har hyret og det skal nok bliver super fedt.
Kommentar 2: En uhellig Alliance mellem Handsome 5 og Ohøj som klarede sig bedst til kval bør ikke skyde helt ved siden af.
Kommentar 3: Synd for sjællænderne. Skal ikke udtale mig om deres kvaliteter, men jeg håber de kommer stærkt tilbage til holdet i fremtiden. De skulle nødigt sygne helt hen.
Kommentar 4: Spændende med 2 coaches. fortæl gerne lidt mere om hvad for en opgave de skal løfte. Det har vi ikke prøvet før. Synes det er super fedt at så mange inklusiv 2 coaches nikker godkendende til at være med på holdet og ultimativt bruge en masse tid og ferie på at repræsentere os alle sammen.
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

princelarming

Quote from: Kaltenberg on 07 December, 2018, 10:44:19
[...]
2: En uhellig Alliance mellem Handsome 5 og Ohøj som klarede sig bedst til kval bør ikke skyde helt ved siden af.
[...]

Nu er der også lidt Hold Kæft inde over  ;)
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

AlexBware

Et rigtigt stærkt hold med både rutinerede kræfter og en tilgang af nye spillere. Det er rigtigt godt for udviklingen af 40K i Danmark.

Jeg synes også, at det er rigtigt godt, at der er support i form af coaches og en udskiftningsspiller. Det betyder virkeligt meget på bordene, så der er backupstøtte mod emsige østeuropæiske regelindsigelser understøttet af Stephan og lignende typer, og så at man løbende kan få information om, hvordan man skal forholde sig til spillet (skal der satses eller spilles konservativt, mv.). At der er to coaches er bare en luksus. Det betyder selvfølgelig også en hel del i forberedelsen :)

Det bliver megafedt, og jeg glæder mig til at følge med.

Selvom Sjælland ikke er repræsenteret, så skal vi naturligvis nok prøve at biddrage med forberedelsen så godt vi kan.

Landbooster

Det er ser stærkt ud. Kan godt forstå at I har vægtet at have folk der er geografisk tæt på hinanden for at optimere forberedelsen.
Hvis det sidste skridt op på rangstigen skal tages, er det om at optimere hvor der optimeres kan.
40K miljøet i Århus er stærkt og skal udnyttes. Bare husk at, selvom i er tå tætte på hinanden, del med os andre og kommuniker med os andre, så entusiasmen omkring holdet bevares :)

Der er heldigvis fremdrift at spore i 40k i København/på Sjælland, så man kan jo håbe på at det giver mening at have et landsdækkende hold igen indenfor et par år.

princelarming

2 coaches er et godt bud på at løse problematikken om både at holde styr på 8 borde, holde strategisk fokus, og give folk hjemme i Danmark de informationer de gerne vil have... opgaven er, som Martin så rigtigt sagde, ikke helt klart defineret for Coach 2 (jeg er selv glad for titlen "Offensive Coordinator" - giver mig en undskyldning for at gå duknakket rundt og tale i enstavelsesord, mens jeg kværner Gatorade og proteinpulver...)
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Ni

Tænker der skal spilles warhammer i rå mængder, både i det jyske og udenfor :)
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

Protonic

Det er så fedt at se et superstærkt hold og endda en udvidelse! Fedt fedt fedt, at der er så mange der har lyst til at ligge hjerteblod i den danske ETC-indsats. I er folkehelte, hver og en!
40K Aarhus
Plus gange plus giver MEGET MERE PLUS!