News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

er der intet Looking for player subforum?

Started by Dingo, 29 January, 2020, 17:09:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dingo

hey jeg er en warhammer fantasy spiller som spilelt for laaaang tid siden og plejet af finde mine modstander herinde og så lave private aftaler men syntes ikke jeg kan finde ud af hvor det er mere så er det mig som er blind eller er det under et mindre åbenlyst subforum at man finder en modstander?
jeg taler ikke om klubber der kan jeg godt finde EP som er i københavn hvor jeg er men private folk som ligger ud at de søger en modstander osv.
overvejet at begynde at spille igen og finde mine figure frem og købe ny hærbog osv og se hvad jeg mangler men hvis jeg kun kan finde spiller i en klub til 200 kr om månden så er det ikke så optimalt for mig.

short version: hvor laver jeg en søgning på at jeg søger nogle privat folk at spille med?

Ryback

Hej,

Jeg ville lave et opslag under lokalt spilmiljø:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=1108.0

Og så skrive at du søger modstander i Kbh.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

VonPanne

Vi har lavet om siden da, så de gamle geografiske lokalmiljø boards findes ikke mere. Tanken er at det board Ryback linker til kan bruges til præcis dit formål. Men jeg vil medgive at det kunne fremgå mere tydeligt  :)

Pille

Kunne man overveje at lave overskriften på tråden om til noget mere sigende? Jeg har nemlig gjort mig de samme overvejelser om at spørge efter lokale modspillere.

VonPanne

Forslag til bedre titel modtages gerne. Jeg har i første omgang rettet boardbeskrivelsen til.