News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

profiler - billede

Started by Doowa, 21 June, 2003, 12:31:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Doowa

hmm, okay, så jeg ville være en god dreng og opdatere min profil. Bl.a. ønskede jeg at krydre det lidt med mit eget avatar (billede). Jeg har et billede liggende som .gif på min PC, men hvordan får jeg det ind her??

Btw, det ville være rart hvis de meget roste moderators ville sætte et krav om max størrelse på folks avatars. Det er IMO ret forstyrrende at indlægene hopper rundt fordi folks billeder fylder så meget.
"Don't think of it as being outnumbered, think of it as a wide target selection!"

Claus Staal

Quote from: Doowa on 21 June, 2003, 12:31:42
hmm, okay, så jeg ville være en god dreng og opdatere min profil. Bl.a. ønskede jeg at krydre det lidt med mit eget avatar (billede). Jeg har et billede liggende som .gif på min PC, men hvordan får jeg det ind her??

Dunno?? Men Bash snakkede om, at han ville hjælpe folk med det! Man skulle vist bare sende billedet til ham?

Quote from: Doowa on 21 June, 2003, 12:31:42
Btw, det ville være rart hvis de meget roste moderators ville sætte et krav om max størrelse på folks avatars. Det er IMO ret forstyrrende at indlægene hopper rundt fordi folks billeder fylder så meget.

Jep .. den har vi haft oppe at vende! Og det er jo nok en ganske udmærket idé ;)
BING!

quota

personligt har jeg smidt mit .gif op på min hjemmeside og linker til det. simpel as ever ;) jeg antar det er det samme bash vil gøre for folk der vil have deres l33t avatar :)