News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

om forummet

Started by quota, 20 June, 2003, 19:38:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

quota

når jeg har postet blir jeg smidt tilbage til listen over emner under den menu jeg postede (hmmm, det ga vidst ik helt mening :P).

ok, jeg poster under et emne, postet under male afdelingen, og når jeg trykker på post ender jeg ude hvor jeg ser alle emner under male afdelingen. nå, lang forklaring på noget vi jo allesammen godt ved da vi jo poster her :P

anyway, personligt ville jeg helst tilbage til det emne jeg postede til, for nu at se min egen post. jeg ved godt jeg ka trykke preview, men det er nu engang lidt besværligt synes jeg. er det sådan så det er muligt at ændre, og hvis det er, er det så noget flere mener ska gøres, eller står jeg alene i min mening?

quota

og jo, den gør det osse når man laver et nyt emne ;)

El Rey

Yep det finder jeg også lidt træls.

Claus Staal

Quote from: El Rey on 20 June, 2003, 19:57:56
Yep det finder jeg også lidt træls.

Well ... ville nu ikke gå så langt som til at kalde det "træls"  ;D (mest af alt fordi jeg synes det er irriterende ord  ;) ).

Meeen hvis det med relativ lethed kan udarbejdes anderledes ville det da være ganske udmærket .... sååå deeet ...

BING!

Powerfist

Jeg vil lige se hvad jeg kan g?re..... Ellers bliver vi lige n?d til at vente til Miguel kommer p? nettet igen (Er lige flyttet til KBH igen) Dvs engang onsdag.

Thomas Powerfist B?rentsen
Thomas Powerfist Bærentsen

quota

ah, jeg elsker ordet træls ;D super ord at bruge når man bor på sjælland ;)

men godt at høre jeg ik er den eneste der har fundet det irreterende.

var i klar over man ka skrive i maroon farve?  :o

...og at jeg ik ka stave? :P

Doowa

Quote from: quota on 20 June, 2003, 20:31:13
ah, jeg elsker ordet træls ;D super ord at bruge når man bor på sjælland ;)

heh, det tænkte jeg også. Selvom jeg har boet i Jylland i 7(ja, syv) år.

Quote from: quota on 20 June, 2003, 20:31:13
...og at jeg ik ka stave? :P

jeps  ;D
"Don't think of it as being outnumbered, think of it as a wide target selection!"

quota

nå det vidste du godt hva? :-[

var du så osse klar over at man ka skrive med lime green?

Daniel

Var du så klar over at man kan skrive med både glødende rød grøn blå lyserød sort hvidbrun gul og orange?

Og få det til at bevæge sig?

:) ;) :D ;D 8)
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

quota

dammit, jeg føler mig udkonkurreret :-[

ga vide hva sup og sub er ;)

quota

oi, ka man lave sådan noget vand effekt bølge noget? ;D