News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

ETC Trøjer 2008

Started by Vedel, 13 August, 2008, 18:20:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vedel

Hej Gutter.

Jeg skriver her som kommentar på vores ETC trøjer 2008. De var mildt sagt en skandale. De var kedelige, navnene umulige at se, skriften dårlig, mærkelige farver, ekstremt dyre og så videre. Jeg synes det var fint, at Rasmus tog initiativ til at få lavet dem, men med dette års kvalitet kunne vi ligeså godt have undværet. I billund lufthavn havde de nogen dannebrogs t-shirts og det ærgrede mig faktisk, at vi ikke havde købt sådanne istedet. De havde i det mindste repræsenteret et eller andet.

Skal vi have trøjer et andet år, så skal det altså planlægges. Vores trøjer har været kedelige og ordinære de sidste to år. Jeg er ikke selv den store kreatør og derfor ikke den rette til at tage dette ansvar, men mener bare, at det vil være ligeså godt med hvide t-shirts, som de trøjer vi har haft i 2008.

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

mcpolle

enig med dig i alt du siger, kunne faktiske godt lide team Englands trøjer, der hvor de var syet sammen på forsiden.

Vi burde lave et eller andet på denne måde.

Men vil mene at så snart som holdet er lavet, så skal der snakkes om det, kom med et par udkast, og får dem lavet langt før.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

El Rey

Synes nu ikke de var så slemme som du gør dem til Vedel. Det er da den eneste af de 3 trøjer jeg kunne finde på at bruge normalt og den jeg bedst kan lide af dem. Dog synes jeg den var dyr. 

Asger

De var rigtigt nok ikke særligt spændende. Jeg har så fået en Team England trøje istedet, så det er fint nok :D

Asger

Vedel

Quote from: El Rey on 13 August, 2008, 18:38:03
Synes nu ikke de var så slemme som du gør dem til Vedel. Det er da den eneste af de 3 trøjer jeg kunne finde på at bruge normalt og den jeg bedst kan lide af dem. Dog synes jeg den var dyr. 

Den er jo ingenting! Det er bare en sort polo, hvor der står ens navn med meget små bogstaver på brystet og landets navn på ryggen. Med rødt på sort! Det repræsenterer ingenting og er bare dødsygt, og jeg kunne ligeså godt smide den ud nu. Jeg får den næppe på igen.

Første år havde vi en original trøje med designet logo og så videre. Jeg synes den var fin og ihvertfald gav den os et selvstændig præg. Sidste år havde vi en rød/hvid polo, som om ikke andet repræsenterer Danmark. I år havde vi så en sort/rød polo med dårligere skrift og mindre original end sidste år. Havde vi været Albanien, så havde det måske været ok. Men synes sgu stadig det havde været tamt.

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)