News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Sideevent sovepladser

Started by Kragh, 02 May, 2009, 10:49:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kragh

Da den er lidt gemt inde i en anden tråd får den lige sin egen...

Jeg har også lavet en reservering til 8 personer. Mere så dem der skal til side event også kan bo sammen.

Smid en PM hvis du vil have en af de 8 pladser...

1: Thomas Kragh
2: Thor Skipper
3: Morten Tonnisen
4: Mathias
5: Rasmus Budde
6:
7:
8:

Dog var der ikke plads på det sted jeg har bestilt den sidste dag, da nogle andre har reserveret, men får info om vi kan få den sidste dag med også i løbet af maj mener jeg.
Thomas Kragh
Se min blog

Hammer

Vil bare lige gøre opmærksom på at min plads er ledig da jeg har fået plads andet sted.

El Rey

Det har Peter K og Rasmus Mølbak også kan jeg oplyse.

Kragh

Thomas Kragh
Se min blog

Kragh

Jeg skal bekræfte reservationen nu.

De andre har valgt et andet hotel, synes det er ærgeligt ikke at bo sammen alle danskere.

Hvad siger i andre?
Thomas Kragh
Se min blog

El Rey

Ja synes da også I skulle bo sammen med os andre, men du skrev jo ikke noget da jeg var ved at lave reservationen til os der. :-\

Synes også 40K folkene skulle bor der, men de har heller ikke skrevet noget.

The rasmus

Det er da fedest at bo samme sted som de andre danskere. Så er klar på hotel. :-)
Rasmus Budde

Kragh

Quote from: El Rey on 13 May, 2009, 22:22:14
Ja synes da også I skulle bo sammen med os andre, men du skrev jo ikke noget da jeg var ved at lave reservationen til os der. :-\

Nej, det gik sku lidt hurtigt med den reservering, så nåede ikke at se man skulle skrive, inden der var bestilt. Men det er der jo ikke så meget at gøre ved nu. Men derfor jeg prøver at finde ud af om der er mere plads...
Thomas Kragh
Se min blog

Kragh

Der er så fyldt op på Ibis hotellet, vi kan ikke sove der fra lørdag til søndag  :-\

Hmm...
Thomas Kragh
Se min blog

El Rey

Ok en skam, men også derfor jeg var hurtig til at bestille da jeg var bange for at dette skulle ske. Men vi har som sagt en plads hvis det er. Derudover ligger der nogle andre hoteller tæt på.

Jeg ved ikke om man må, men ellers kunne der jo sikkert godt sove en ektra mand eller 2 i nogle af de rum, hvis man bare har en luft madres med.

Kragh

Er det noget du gider spørge dem om Kent?

Der er 5 rum så vidt jeg kan se, en ekstra på luftmadras i hver, så er der plads til de 5 side event nørder.
Thomas Kragh
Se min blog

Kragh

Jeg skal give svar til det andet sted om vi vil have det. Har 8 sovepladser der...

Jeg hopper selv fra det, da en del af et sådan event er hyggen sammen, og derfor skal man bo sammen.

Men, hvis nogle af i andre vil overtage reservationen må i lige sige til. Ellers afmelder jeg det på mandag.
Thomas Kragh
Se min blog

tiass8

Jeg er også klar på at flytte over til de andre.
Mathias Andreassen

Min Lizardmen gaming blog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=36685.0

Alle Games Workshop produkter indeholder; 1 del tin/plastik, 1 del nikotin og 1 del børnearbejder.

Spillet warhammer består af; 1 del fantasi, 1 del had og minimum 3 dele øl.

DaBossakaHånden

Hi i kan osse tælle mig med til en plads, jeg kan nu fra onsdag til mandag...

Benny
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...