News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Danmark trøjer

Started by mcpolle, 19 March, 2009, 19:54:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan D'Souza

Er det dine egne fordomme der træder i kraft her ;) Jeg er totalt pro wifebeaters. Det kunne være rigtig stilet og rart med trøjer der giver luft under armene - jeg husker tilbage på den forfærdelig varme hal sidste år.

Azrael

Desuden er det da bare destjo mere ydmygende for modstanderen at blive tævet af en der er bøvet  8)

Troels C

Nå... Jeg er heldigvis (næsten) pisse ligeglad med hvilket signal jeg sender mine modstandere med den givne beklædningsgenstand som på det tidspunkt dækker/blotter min bebumset overkrop.

Kan man ikke have to trøjer? en polo og en undertrøje - så er den ikke så meget længere vel?

Eller et valg?

Stunke

Quote from: Azrael on 10 June, 2009, 11:16:27
Desuden er det da bare destjo mere ydmygende for modstanderen at blive tævet af en der er bøvet  8)

"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Vedel

Quote from: Gulbech on 10 June, 2009, 11:06:59
Wife-eaters sender et skidt signal

Mvh Ask

;D

Helt enig om at vi ikke skal æde de andres koner, men ellers synes jeg altså ideen om Wifebeaters er ret fed...

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

Troels C

Skrot wifebeaters!!!!!

Gymnastikdragten får min stemme!!!

Stephan

Hvis det er i vil se frygtindgydende ud overfor jeres modstandere, skal I da vælge denne variant, som per automatik får jeres arme op i kriger-position, beredt på den værste modstand i kan møde! Eller Yo-gi-oh ;)

- Stephan
Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)