News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Warhammer i vestjylland? (Holstebro)

Started by Simonp, 02 August, 2003, 21:46:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Simonp

Hej, jeg er lige flyttet herud og har søgt desperat på nettet efter klubber eller spillegrupper herude - uden held. Derfor: Hvis der er nogen der læser dette forum som bor i Holstebro eller omegn, og har lyst til et spil whfb eller necromunda så er jeg mere end frisk. Hvis nogen ellers har nogle tips om hvor der spilles i herude vestpå så modtages de med tak :)
Jeg er i øvrigt 27 og en flink fyr. Jeg har ikke spillet whfb så længe men jeg har spillet andre GW spil i en del år.

alpharius

du kan sige til så kommer jeg og spiller en gang imellem har kun ca 1000 pt warhammer
evil canot exist whitout good, so iy must be good to be evil somtimes

Simonp

Ok, det lyder spændende :-)
Du kender ikke til nogen foreninger eller andet organiseret her i området?

corky

hej do.

Vi har en temmelig stor klub i Skive, som du skal være velkommen til at besøge. udover dette ved jeg at Bog og Ide i gågaden(holstebro) vidst nok er den lokale figur-pusher.

for en organiseret foretning skal du vidst til Viborg(hobbyworld) - eller findes STYX(herning) endnu?

Hilsen Rasmus
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

Klyve

Styx eksisterer IKKE mere... Jeg gentager, IKKE mere... Vi har dog fået en ny pusher, men denne tager kun mod bestillinger og så får han varerne hjem hurtigst muligt, dvs du skal enten planlægge dine indkøb, eller tage til Viborg...
Herning har dog stadig en fantastisk forening, Nexus, som kører for fuld drøn, og der skal du da være velkommen til at kigge forbi...

Klyve
Confront your enemies,
avoid them when you can,
a gentleman will walk,
but never run

El Rey

Klyve hvordan kommer man i kontakt med Bjarne? Jeg har ringet til ham et utal af gange men han tager den ikke. ???

Klyve

Godt spørgsmål... Jeg har selv en del problemer med selv samme mission.... Jeg går ud fra du har hans telefon nummer korrekt noteret?...

40779688 er det ihvert fald... Men ellers er min opfattelse at med mindre man spiller PE (Project Entropia) eller bruger IRC en del, kan han godt være svær at få fat på...  :-\

Hvis det er kan jeg godt smide en besked af til ham... Tror jeg kan finde ham somewhere på IRC, ellers har jeg hvert flad en ven der kan...
Confront your enemies,
avoid them when you can,
a gentleman will walk,
but never run

El Rey

Det drejer sig om nogle penge jeg har tilgode i hans butik(gave kort), jeg prøvede flere gang at ringe før butikken lukkede men fik aldrig fat på nogle. Jeg ved at der er andre der står i samme situation! Det kunne være rart hvis vi kunne finde ud af noget...

Klyve

Jeg prøver lige at opsøge ham og så høre hvad han har at sige.... Siger at der er flere personer i miljøet der har gavekort de gerne vil bruge.... Alle som er i denne situation og gerne vil høre hvad der kan lade sig gøre kan lige skrive en privat besked til mig, så finder jeg lige ud af noget snarest muligt...
Confront your enemies,
avoid them when you can,
a gentleman will walk,
but never run

Simonp

Takker for svarene, tror jeg vil se nærmere på de nævnte klubber i Skive og Herning. Det ser også ud til man kan finde ud af at spille lidt privat. Det ser fint ud :-)