News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

WH40k holdet 2010

Started by Imarco, 09 February, 2010, 15:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Imarco

Hej alle!

Jeg kan med glæde fortælle at det danske landshold i 40k næsten er på plads, så hermed de første syv spillere på holdet

Andy Horvath
Rune Hilbert
Ask Guldbeck
Simon Dare
Troels Markvad
Emil Andreasen
Patrick Glikmann

Den sidste spiller på holdet samt reserven vil komme snarest.

MVH
Andy
In the criminal justice system of Gotham City the people are represented by three separate, yet equally important groups. The police who investigate crime, the district attorneys who prosecute the offenders, and the goddamn Batman.
These are their stories.

EFA

Lækkert ;D

Har i snakket om hvem der skal spille hvad?

Og tillykke til mine 6 landsmænd :)

Excommunicate

Har alle spillerne sagt ja tak til deres plads eller er det bare forespørgsel?

Simon

Imarco

Vi spurgte Ask og Patrick som har sagt ja. Jeg må være ærlig og sige at jeg lidt gik ud fra at du, Simon, Troels og Emil gerne ville være med. ;)

MVH
Andy
In the criminal justice system of Gotham City the people are represented by three separate, yet equally important groups. The police who investigate crime, the district attorneys who prosecute the offenders, and the goddamn Batman.
These are their stories.

Excommunicate

Det var sådan set også mest Ask, jeg tænkte på :)

Imarco

@EFA
Vi har endnu ikke snakket om hvem der skal spille hvad.
These are their stories.

Gulbech

Hej Drenge

Mange tak for invitationen :) Har sagt ja til at deltage, så skal nok blive hyggeligt - hvis jeg ikke skal sove på værelse med Emil efter ca 20 shots  :-X   :P

Så skal vi bare til at snakke hære igen, og hvad vi skal gøre anderledes fra sidste år. Når den sidste spiller er klar.

Mvh Ask
- Ask Gulbech Jensen

Min 40k og terrain blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=290.0

Rune Hilbert

Hej drenge,

Så er holdet færdigt:

Andy Horvath
Rune Hilbert
Ask Guldbech
Simon Darre
Troels Markvad
Emil Andreasen
Patrick Glikmann
Helge MacIntyre

Første reserve: Chris Ludvigsen

Gulbech

Ahhh ikke dårligt at få en gammel og garvet spiller som Helge med. :)

Ser ud til han allerede er ved at nå sit gamle niveau, så bestemt en god tilføjelse til holdet. Er dog lidt interesseret i at høre Helge hvad han kan spille af hære.

Mvh Ask
- Ask Gulbech Jensen

Min 40k og terrain blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=290.0

Doktor Helge

Hej fedt at være med på holdet :)

Mht til hære..
Jeg har malede modeller til at spille:
Marines (blood angles regner jeg med)
Tyrannider
Orks
Daemonhunters
Imperial Guard
Witchhunters

Jeg ved at jeg kan lave en meget nasty hær med mine Tyrannider, men synes selv rigitg godt om marines, især håber jeg meget at blood angles codexet giver mine marines den assult factor som alm marines for tiden mangler lidt.
Jeg kan spille alle de ovenstående hære, og den hær som det passer bedst at jeg spiller, den vil jeg så gå i hård træning med, vil nok foretrække marines eller tyranider, men jeg spiller med den hær der passer bedst for resten af holdet
Suddently reappearing from the void, belived lost in the warp.
Apothecaries har det let.. de skal bare rive organer ud af deres kammerater

Septimus

Jeg regner ikke med at komme med, men just in case at der er en som ikke kan alligevel vil jeg bare sige at jeg allerede nu ved at jeg er hjemme i den periode ETC afholdes.

Jeg er stort set ligeglad med hvad jeg skal spille, disse hære har jeg pt. (ikke 100%turneringsegnede endnu, men et par af dem er tæt på):

Marines

Witch hunters

IG

Daemons

CSM

Daemon hunters

Space Wolves

VH Chris
Min blog: Best served cold http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=299.0

How fun are Dark eldar? Like duct taping a hundred knives to a bicycle and riding it through a children's playground and then crashing into a tree.