Mutants and Death Ray Guns - Songs of Blades and Heroes

Started by Taoregorn, 17 April, 2010, 21:19:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taoregorn

Jeg var en tur i Vejle og spillet med Dijit80 idaw. Vi havde aftalt at forsøge os lidt med MDRG og SOBH.

I det første spil spillede jeg en flok Robotter, der kæmpede mod de brave mutants. Vi rullede begge på nogen random tabeller for at se hvad vi fik med til kampen.

Jeg fik bl.a. soniske granater og en web gun, mens Dijit fik alskins sære mutationer.. fx weapons master og power weapon!

Reglerne er temmeligt herlige og nemme at gå til. Men de dækker ikke lige MIN vision af sci-fi, da der er lidt for lidt skyderi. Det kan dog nemt ordnes tror jeg.

Vi fik også lige luftet mine gamle dungeon tiles.

Desværre nåede vi ikke at spille spillet til ende, men umiddelbart virker det som værende ret op af bakke for Dungeon Denizens. Dijit havde dog en god idé om at man kunne fylde en dungeon med monstre og så spille koorperative to spillere. Med en intern konkurrence om hvem der bøffer mest og kaprer mest guld.

dijit80

Tak for idag! Lige igang ved at udskrive Song of gold and Darkness, Deeds and Glory, g Wind and Water nu. Skal giver dem er godt og grundig gennem læsning klar til næste gang.
Jeg tror en blanding af Flying Lead (der er en profile bygger og våben bygger for flying lead her:
http://www.ganeshagames.net/download/), med lidt Mutants and Death Ray Guns burde giver en mere Space Opera feel isted for Comic post apoc.
Duncan

Taoregorn

Quote from: dijit80 on 17 April, 2010, 21:42:24
Tak for idag! Lige igang ved at udskrive Song of gold and Darkness, Deeds and Glory, g Wind and Water nu. Skal giver dem er godt og grundig gennem læsning klar til næste gang.

Ah det lyder som en fantastisk idé. Jeg synes det kunne være rigtig sjovt at se mere på dungeon crawl.