News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Introduktion

Started by Ilithien, 06 August, 2013, 18:19:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ilithien

Velkommen inden for i 'The Shadow Gallary', som nogen måske genkender som V's hjem fra 'V for Vendetta'. Her vil jeg forsøge, at dele min glæde for hobbyen med jer. Der vil være alt fra billeder af færdige dukker, potentielle lister til spil, og fluff kreering.

Jeg har i det sidste års tid haft størst fokus på Warhammer 40.000, og har i den forbindelse kastet mig ud i et grey knight projekt, dette kan der læses mere om i Wrath of the Emperor, samtidig har jeg gang i nogle Soul Drinkers. På fantasy fronten har jeg en High Elf hær, jeg ikke rigtigt kan komme i gang med, da jeg ikke helt kan finde lysten til spillet. Her "arbejder" jeg også på et Vampire Counts projekt, der dog har stået stille i et års tid eller 2, men det er meningen med projektet at det skal udmynte sig i en uddød elver hær. Til sidst har jeg 2 hære til War of the Ring, som en af de eneste i landet formentlig. Da jeg synes spillet er ovenud fantastisk. Faktisk utoligt meget af det jeg savner i fantasy. Men nok om mine modeller, det kan man læse mere om i deres respektive tråde (i takt med at de bliver oprettet).

Målet med denne blog, er at der kan skabes et overblik, ikke mindst for mig selv. Jeg har i længe både haft en blog under Mindre Maleblogs, og så en under fantasy blogs, men jeg synes egentlig at samle det hele her under et tag, giver rigtigt fin mening. Hvis jeg skal prøve at sætte ord på, hvad det er jeg finder rigtigt fedt i hobbyen, så er det at skabe sit eget præg. Derfor synes jeg det er rigtigt fedt og lave konversions, nok mit yndlings aspekt af hobbyen. Er ikke så stor fan af at male, eller rettere, jeg ynder ikke at male hære. Men er mere til enkelt projekter, og så er jeg vel som stortset 90% af alle andre nørder ikke udstyret med tålmodighed, så jeg springer meget fra projekt til projekt. Jeg har dog begrænset antallet af projekter, så stille og roligt skulle der gerne ske bare et eller andet på de enkelte projekter.

Endnu en gang velkommen til :).
Battle Brother
Mal jeres basekanter Sorte!!

Jones

Tak for velkomsten.

Vi deler jo lidt af de samme passioner indenfor hobbyen.... er hermed fast abonnent på din blog :)
Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

Ilithien

Det var da så lidt Jones, og ja vi er nok enige om en del hvad angår warhammer :) Jeg har i hvert fald nyt, at være en del af din blog, håber du kommer til at nyde min også.
Battle Brother
Mal jeres basekanter Sorte!!