News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Episk Palmesøndag (9.4) EECQ

Started by Kragh, 16 March, 2017, 09:14:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Flannov

Jeg kommer også omkring kl 10

Kragh

6 deltagere pt. og stadig med plads til flere...
Planen er:

10.00: Hej, velkommen.
10.15: Spil 1
13.00: Frokost
13.30: Spil 2
16.15: Spil 3
19.00: Vi klapper af vinderen og den pæneste hær

Der spilles helst med hære herfra:
http://www.tp.net-armageddon.org/

Alle kampe spilles med swiss draw ud fra denne score, på side 5: http://epic-uk.co.uk/rules/EpicUKRulesPack.pdf

Er vi ulige vil der med lodtrækning være en som sidder over. Denne spiller vil få et antal point svarende til den som har vundne størst i den runde, dog minimum 20 point. Man kan kun sidde over i en runde og alle er altså garanteret mindst 2 spil.

Thomas Kragh
Se min blog

Kragh

Ud fra det lister vi helst skal spille med kan jeg stille:

Eldar (skal vidst male lidt)
Krieg
Nidder

Hvad medbringer I andre, så vi evt. kan undgå for mange gentagelser  :)
Thomas Kragh
Se min blog

tgjensen

Med en vis risiko for gentagelse, eftersom Jacob allerede har meldt ud at han kommer med orker, så tager jeg altså også mine orker med.

Speaker to Machines

I betragtning af at det også er EEC træning, synes jeg folk skal være velkomne til at komme med mere end én liste, bare de afleverer dem allesammen til turneringsleder inden matchup.  Det kan måske hjælpe folk til at tune deres hær?
Stephan Dahl

Kragh

Thomas Kragh
Se min blog

Pille

Jeg kommer med Iyanden Eldar. Jeg tager nok også en Space Marine hær med, men det vil ikke være færdigmalet, så det kommer nok an på hvordan folk har det med at spille mod det.

Pille

Quote from: Speaker to Machines on 03 April, 2017, 21:31:18
I betragtning af at det også er EEC træning, synes jeg folk skal være velkomne til at komme med mere end én liste, bare de afleverer dem allesammen til turneringsleder inden matchup.  Det kan måske hjælpe folk til at tune deres hær?

Er det nemmeste ikke at poste listerne herinde? Så kan vi ligesom dele tjansen om at kontrollere dem.

Corran_dk

Jeg syntes det er lidt underligt at have flere lister med til en turnering.

Der burde blive spillet med samme liste hele dagen.
Skaven Achievements List
GF17 Net Epic Armageddon Tournament Organizer - 2015
Epic ETC landsholdet - 2016/2017
GF18 Net Epic Armageddon Tournament Co-Organizer - 2016

JacobFrandsen

Jeg har en bagkant kl. 1530. Måske når jeg kun et spil, men da vi er et ulige antal håber jeg det går.
Hvis det er for usselt så er jeg bare med på en kigger.
/Jacob

Flannov

Jeg har desværre også kun tilfreds til kl 13-14 stykker så det bliver også kun et enkelt spil her fra.

Corran_dk

Tak for nogle hyggelige spil, jeg har indset at Tau 3rd Expanse ikke egner sig til metaet, mere til hygge spil.

Jeg ligger dem på hylden og koncentere mig om en anden hær i stedet for.
Skaven Achievements List
GF17 Net Epic Armageddon Tournament Organizer - 2015
Epic ETC landsholdet - 2016/2017
GF18 Net Epic Armageddon Tournament Co-Organizer - 2016

Flannov

Også tak her fra. Glæder mig til næste gang der kan være så stærkt et fremmøde af Epic fans ????

JacobFrandsen

Tak for husly og hygge. Den er jeg med på en anden gang.

/Jacob

Kragh

Selv tak. Var skide hyggeligt.

MVP i min hær må være den AA gun, som tog en Ork thunderbus med grønhuder ud, med et velplaceret crit i førte tur  ;D
Thomas Kragh
Se min blog

TF Riley

Fedt I får spillet! Og at I linkede til UK scorings - giver det mening at bruge det til EEC?

Og skal jeg forstår det sådan, at man kun kommer på Danmark 1 hvis man spiller 2x 3 spil i et designeret qualifier-format?

Speaker to Machines

Quote from: TF Riley on 10 April, 2017, 14:36:21
Fedt I får spillet! Og at I linkede til UK scorings - giver det mening at bruge det til EEC?
Godt at få støvet lidt rust af, ja.

Jeg synes det giver fin mening at spille UK scoring.  De opmuntrer kraftigt til at spille aggressivt.  Man skal bare lade være med at tage Titan Legions med, de vinder sjældent på mange objectives.

Og hey - 7 spillere alle med fuldt malede hære til en trænings og hygge turnering, det er da flot.

Quote from: TF Riley on 10 April, 2017, 14:36:21
Og skal jeg forstår det sådan, at man kun kommer på Danmark 1 hvis man spiller 2x 3 spil i et designeret qualifier-format?
Næh, men dem kan klare det står forrest i køen - kritere 1 er at man vil deltage, og hvis der ikke er 4 spillere der har været til 2 qualifiers, så er det også fint, så tager vi i rækkefølge efter tilmeldingsdato til Team DK1.
Stephan Dahl

JacobFrandsen

Kan vi ikke finde en 8.-mand? Det vil være så fint med to hold.

O Theis, where art thou?

/Jacob

Speaker to Machines

Forresten, scores:

Spiller123Total
Kragh
DKOK
B
(30)
Stephan
26
Tgjensen