News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Magisk Lir

Started by okkel, 10 January, 2011, 22:24:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

okkel

Her finder i jeres holds magic items.

I m? selv v?lge hvordan jeres items fordeles (men i kan naturligvis ikke give deamons items fra deamon bogen til en bretonia h?r) og om alle h?re f?r ca lige mange. Undervejs vil i desuden nu og da f? tilbudt flere items. Foruden de normale item regler tilf?jes dette til alle items:

Dette item t?ller IKKE mod h?rens pointbegr?nsning, botletest, 300 points gr?nsen, max point p? heros, minimum point p? core osv.  Man m? dog stadig ikke udstyre en karater/enhed med flere point magic items end h?rbogen siger.
(NB. Dette er en ?ndring i forhold til det vi meldte ud p? forh?nd men efter at have diskuteret frem og tilbage er vi blevet enige om at det vil g?re det nemmere for jer og g?re det mere sandsynligt at vi rent faktisk ser de us?dvanlige items vi uddeler p? slagmarken nu og da.)

One use only items er one use only pr slag.

Items kan flyttes fra h?r til h?r eller l?ges midlertidigt i holdets skatkammer under kampagnen men items kan ikke forlade eller tilg? en h?r, der er i kamp. Dette er t?nkt til at give jer mulighed for lidt afveksling i hvilke items i bruger undervejs i kampagnen ? ikke at teleportere alle items hen til de h?re der lige nu er i kamp, s? lad venligst v?re (ellers kunne man godt forestille sig at de hold op med at v?re magiske).

H?reItemPoint
AlleDispel Scroll25
EmpireBanner of Valour30
EmpireHammer of Jufgement25
EmpireLuckstone25
High ElvesSacred Insence30
High ElvesStar Lance40
EmpireJade Amulet40
Dv?rgeRune of Iron*230
Dv?rgeRune of spell breaking & Rune of Warding40
Dv?rgeStalwart Rune & Rune of Burning25

Omalley69

hvilke point er det vi bruger hvis jeg fx gerne ville have luckstone?

(vil jeg ikke, men hvad nu hvis?)
Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

okkel

Ingen. De er gratis. I skal bare sørge for ikke at komme flere på en karakter (eller enhed) end han må have. fx max 50 point til en imperiekaptajn.

Omalley69

Quote from: okkel on 10 January, 2011, 23:04:59
Ingen. De er gratis. I skal bare sørge for ikke at komme flere på en karakter (eller enhed) end han må have. fx max 50 point til en imperiekaptajn.

men vi skal enes hvem der tager hvilke? og så må alle hærene tage et dispel scroll hvis vi har en mage? eller er det et dispel scroll alle hærene kan tage.
(????)?????*(???

okkel

Der er en dispel scroll til holdet, ikke pr. hær. Rent officielt er det op til holdlederen at fordele jeres items men jeg vil tro de fleste hold fordeler dem ved at alle byder ind med egne ønsker.

Omalley69

Ok, jeg undrede mig bare over at itemsne var angivet med en pointværdi når de ikek ksoter os noget, synes at det forvirre lidt.

Jeg kan ikke bruge luck stone, mest fordi jeg ikke regner med at spille med mages i denne turnering, maks en level 1 beast for signatur og +1 dispel. Men regner slet ikke med det sker.

(????)?????*(???

VonPanne

Pointværdiens eneste formål er at sikre at man ikke giver en karakter / enhed for mange magic items. Husk på at der undervejs i kampagnen vil komme flere items til holdet fra de tilbud som nogle len giver.

Omalley69

Quote from: VonPanne on 11 January, 2011, 15:33:09
Pointværdiens eneste formål er at sikre at man ikke giver en karakter / enhed for mange magic items. Husk på at der undervejs i kampagnen vil komme flere items til holdet fra de tilbud som nogle len giver.

klart, i dig that...
(????)?????*(???

thor trommstrong

jeg tager gerne de to rune of iron's

Den store aben

Jeg tænker at empire spillerne og dværge spillerne fordeler deres items imellem sig på bedste god kammeratvis og hvis det ikke kan løse sig så fordeler kongen dem (mig).

Morsing du tager jo bare HE items'ne

Og dispel scroll'en går til en af empire hærene
Funhammerist af alfaderens nåde.

Må den gentagende Konge af Lethian Kong Skrammelborg hvile i Fred.

Morsing

Jeg har intet at bruge Star Lance til som det er lige nu, men måske senere jeg får noget kavalri ind, så bliver den måske nyttigt..

så jeg smider en Sacred Incense på min Mage, så er der en archer enhed der har lidt nemmere ved at overleve :)

Omalley69

jeg kan slet ikek tage arcane, så både luckstone og dispel kan gå til vores højt ærede abe høvding  :)

og jeg har ikke synderligt brug for at kunne ignore panic, og ejg vil næsten hellere have gw på min præst, men kan godt tage hammer og judgement. Hvis det nu skulle ske at jeg ramte knights eller noget, med mine knights ???
(????)?????*(???

Api

jeg bruger stalvart og burning på min gt indtil vi for noget andet...
and it's gone.