News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Afstemning: "Learning to fly"

Started by clam, 31 January, 2011, 21:22:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Afstemning

Epic 40K - Thunderbolts og Marauders
Painting Dragon
Soim, Equanime Warrior
Rygnar's Rocketeers

clam

Så - efter forlænget deadline - er vi klar med afstemningen.

Udfordringen lød: Lad os se noget der kan flyve.

Så alt fra Bat swarms til Thunderhawks, fra Dystopian Wars til Battlefleet Gotic og fra Julemanden i sin kane til UFOer var tilladt – bare det så ud til at kunne flyve.

Vi fik 4 entries. Lidt under forventet i disse mørke tider, hvor de fleste jo sidder indendørs - men det måske eksamenstid for flere - eller også fald temaet bare ikke i smag. I så fald skal jeg beklage ;)

Afstemningen kører til og med Søndag d. 6. Februar.

#1 Epic 40K - Thunderbolts og Marauders

#2 Painting Dragon

#3 Soim, Equanime Warrior

#4 Rygnar's Rocketeers

Skulle I have brug for at se flere billeder for at afgøre jeres stemme- ja, så tag et kik i denne tråd: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=43316.0

Lauge

Kunne ellers godt have tænkt mig at se den flyvende raket orc... men den bliver vel færdig på et tidspunkt
Der skal mørke til for at se lyset.

salun

Argh!!
Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge - de har alle 4 noget over sig, på hver sin måde...

Endte med at stemme på Rygnar's Rocketeers på grund af humoren i dem, som rammer lige i min smag ;D
Men ville gerne have givet en stemme til alle 4.

Atoom

Stemte på #3 - Der er noget simpelt og lækkert over de farver... det ville dog klæde ham med et ben mere :)

Erikjust

Quote from: Atoom on 04 February, 2011, 13:02:03
Stemte på #3 - Der er noget simpelt og lækkert over de farver... det ville dog klæde ham med et ben mere :)

Jeg kommer til og høre for det ben i et stykke tid ikke  ;D

Nu må vi se hvad det næste emne bliver tror for fremtiden bliver det GW figurer det er nemmere og arbejde med OG SÅ BØJER DE IKKE FOR ET GODT ORD!!!
"While the difficult takes time, the impossible just takes a little longer."  -  Art Berg

salun

Quote from: Erikjust on 04 February, 2011, 13:15:11
Jeg kommer til og høre for det ben i et stykke tid ikke  ;D
Nemlig ;D
Og det skal nok passe, at når afstemningen slutter d. 6. så dukker det op.

Erikjust

Quote from: salun on 04 February, 2011, 15:04:32
Nemlig ;D
Og det skal nok passe, at når afstemningen slutter d. 6. så dukker det op.

Skulle det ske hiver jeg fat i figuren igen maler benet og sætter det på og kyler det op på forumet.
"While the difficult takes time, the impossible just takes a little longer."  -  Art Berg

kmnbrush

Quote from: Lauge on 31 January, 2011, 21:33:43
Kunne ellers godt have tænkt mig at se den flyvende raket orc... men den bliver vel færdig på et tidspunkt
Hvis det er denne du mener, så regner jeg med at gøre den færdig (jeg er stortset færdig med selve raketten); jeg lider bare under at have 1000+ projekter igang samtidig, og pt. finder jeg det sjovest at pille ved mine blod sømænd.

Jeg har stemt på den malende drage, da jeg finder den er den meste interessante. Atooms raket drenge er også fede, men jeg synes ikke de er kvalificerede da de ikke specifikt er malet til denne udfordring.
Male Blog (R.I.P) - CMON

clam

Festen her lukker jeg i aften når familiefaren går i seng. Så se at få stemt inden for de næste 12 timer :)

clam

Afstemningen er slut - stort tillykke til 'Atoom' for hans fantastiske Rygnar's Rocketeers.

Tak til alle som har deltaget og til dem der kunne finde tid til at stemme.

Bolden er nu hos Atoom.