News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Afstemning: Jæger eller bytte?!?

Started by Atoom, 21 March, 2011, 07:34:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvem skal vinde maleudfordringen?

Atoom
20 (37.7%)
Erikjust
33 (62.3%)

Total Members Voted: 53

Voting closed: 26 March, 2011, 07:34:31

Atoom

Så kører afstemningen (i 5 dage).

Hvem har malet bedst og hvordan har de forholdt sig til udfordringen?
Udfordringen lød:
Mal en jæger, hendes bytte eller ham der troede at han var ved at vinde jagten...

Quote from: Atoom on 04 March, 2011, 11:15:28
Her er mit bidrag:

Quote from: Erikjust on 19 March, 2011, 18:50:23
Så Atoom nu vinder du ikke uden kamp  ;D

Lauge

Hmm....

Det kan da godt være at man snart skulle sparke sig selv lidt i gang med de her malerudfordringer... så der kommer lidt flere bud på en vinder!
ikke at de to bud der er kommet er dårlige meeeen to bud, det kan vi da gøre bedre (så må vi se om jeg har lovet for meget!)
Der skal mørke til for at se lyset.

Erikjust

"While the difficult takes time, the impossible just takes a little longer."  -  Art Berg

TheMuffinMan

Har haft lidt svært med at tage mig sammen, men jeres entries er virkelig inspirerende!!! Meget flotte begge to. I får begge Schtur femtal af mig ;D Og næste gang er jeg også med!

Hygge
TheMuffinMan
You're all SLUTS!!!
- Conan

Kexplosion

Jeg har desværre et lidt stramt maleprogram ift. disponibel tid, så det efterlader desværre ikke meget tid til overs til også at deltage i denne leg. Jeg er vist også mest en "hærmaler" fremfor display maler, så medmindre jeg alligevel har noget liggende til en af mine hære, som alligevel skulle laves, er det nok tvivlsomt, om jeg alligevel ville deltage.  :-\

Det er ellers altid skægt, at se hvad folk finder på inden for rammerne af udfordringen, det er jo ofte nogle ret forskellige tolkninger, hvis ellers emnet er bredt nok.
"... brændende Broodlord til dit face!" - Stefan Dahl

The Internet - because asking idiots far away for advice is better than asking those close by.

Se mine seneste miniaturer i mit Photobucket album!

Erikjust

Ser ud til jeg har vundet Når nu for i et nyt emne  ;D
"While the difficult takes time, the impossible just takes a little longer."  -  Art Berg