News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Q&A

Started by The rasmus, 05 April, 2011, 13:39:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skummelkrat

Tja, jeg synes også, at det vil være fint, hvis turneringen kommer på ranglisten.

Der er flere holdninger til turneringsspil, og min er, at jeg tager til turnering for at spille turneringsspil, hvor spillerne møder op med en hær, de mener er god (eller hvis de vil vise noget nyt malearbejde frem). Sjove hære spiller jeg hjemme i stuen.

Hammer, hvis du synes, at din hær ikke er god nok til, at du vil spille ranglistespil med den, synes jeg, at du skal vælge en anden. Eller også kan du møde op med den og spille den til perfektion og score nogle point til listen.

PS: Jeg kunne godt tænke mig at spille mod de combathelvede, du normalt spiller med, så jeg håber, at du går efter endnu en turneringssejr.

Martin Skummelkrat
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

Hammer

Det var nu mest også for at få afklaret det inden jeg lavede en hær. Combat helvedet er helt sikkert vejen frem, men oddsene er dårligere end de plejer :)

Keen

Jeg deltager heller ikke i særlig mange turneringer for tiden. Detfor er jeg selvfølgelig ked af, dem jeg deltager i, ikke kommer på ranglisten..
\\ Kjartan, manden uden efternavn aka.
Commander Keen, altid klar til at smadre DOS aliens!

Mini Munchkin

Den opfylder vel kravene som jan skrev, så lad os tage den på listen. :)

Keen

antallet af turneringer, der bliver afholdt i jylland hvert år kan tælles på én hånd... Lad os nu få bare nogle af dem på ranglisten, så vi kan vise de båtnakker fra hovedstaden, at vi også kan spille hammer!  8)
\\ Kjartan, manden uden efternavn aka.
Commander Keen, altid klar til at smadre DOS aliens!

Randomiser

Manny er min Sugar Daddy!

The rasmus

I bund og grund er det vel op til arrangøren om han ønsker at turneringen skal på ranglisten eller ej. Men mon ikke om sean sagtens kan overtales.  :)
Rasmus Budde