News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Restriktioner til finalen.

Started by Asger, 29 August, 2011, 14:27:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asger

Hej arrangører.

Kom bare til at tænke på om I havde tænkt jer at fortsætte med ETC restriktionerne, også til finalen? Endnu en DE, VC og DoC "fest"?

Eller om I overvejede muligheden for rent faktisk at gøre det bare marginalt mere spændende?

Asger

Kragh

Vi har talt om at bruge nogle andre restriktioner.

Hvis du/i/dig har nogle gode forslag så smid dem op her i tråden.

Desuden er vi meget tæt på at melde en finaledato ud. Der kom lige en turnering ind fra højre og ramte den dato vi havde påtænkt, så har lige måttet flytte det.
Thomas Kragh
Se min blog

Asger

Jeg så gerne noget meget, meget mere i retning af GF restriktionerne. Også selvom I kun ender med at bruge enkelt elementer. Der er dog en række racer der pt ikke tilnærmelsesvis tilgodeses af restriktionerne, så hvis I vil tage udgangspunkt i de eksisterende ville jeg anbefale points differentiering. Enten 2000/2200/2400 eller 2200/2400/2600. Jeg ville nok anbefale det første, da det også automatisk lægger lidt låg på f.eks. Brian.

Jeg ville også anbefale en tommelfingerregel om at I hellere skulle give en hård hær for meget -200pts, end en for lidt. Ligeledes med de svage hære, heller en for meget +200pts, end en for lidt. Hvis vi ikke gør noget markant, og tør træde de stakkels VC, DoC og DE hære over tæerne, så bliver det bare ved i samme gamle rille...

Asger

Daniel

Enig i ovenstående. :-)

Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

RasmusM

Jeg vil lige gøre opmærksom på at det kan skabe en del problemer at ændre restriktionerne drastisk midt i turneringen.

Særligt når finaledeltagerne er fundet (næsten) inden restriktionerne offentliggøres, og derved også med rimelig sikkerhed hvilke hære der deltager.

Randomiser

Man må jo gerne ændre sin hær til selve finale turneringen:)
Manny er min Sugar Daddy!

Asger

fodboldturneringer er ofte inddelt i puljekampe og knock out. To drastisk forskellige turneringsformater. Det fungerer fint.

Omend der er mange flere forskelle end ligheder, er der intet problem i at have ét system til NWL puljekampene oget andet til finalen.

Asger