News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

hvem vandt?

Started by superSkip, 22 May, 2011, 12:42:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

superSkip

ja som overskriften lyder, hvem vandt, tissed på trappen etc..? :D
"når, er det sådan vi spiller"

Randomiser

en hammer bror...

vi havde en lærerig instruktion  i hvordan tai boksning fungere også hvordan lille banker stor :)
Manny er min Sugar Daddy!

Mini Munchkin

Tror lige at folk de skal finde sig selv, men jeg vil da forsøge at fortælle en smule om denne weekend :)

Undskyld at jeg lige laver denne tråd om til også at indeholde en ris og ros diskussion. Du kunne evt. lige ændre titlen ;)

Der er sådan set rigtig gode muligheder for at holde turneringer i et vist omfang i lokalerne, som blev brugt her i weekenden. Hvis vi starter med de gode ting, der er bardisk, musik, massere af sofaer til hygge osv.. Mange frivillige der fik det til at køre så godt som muligt efter de ting, der nu skete undervejs. Der var friskbagte boller flere gange i løbet af weekenden, hvilket bare er totalt klasse. Der blev direkte smidt øl i nakken på en gratis, der blev smurt sandwiches til deltagerne og bragt direkte til bordet og lækker grillmad til aften osv.. Mange gode ting IMO.

Selve festdelen gik helt galt fredag. Folk blev alt for fulde, og der var musik alt for lang tid ud på morgenen, hvilket ikke var fair for dem der gerne ville sove både den hele nat og bare en smule, men det var som sådan egentlig ikke med til at ødelægge stemningen så længe, da først Sean og crew'et fik styr på stumperne og sat turneringen i gang igen lørdag. Det største problem til denne turnering, som nok egentlig er letløseligt, var folks lidt løse holdning. For mange meldte afbud til sidst, nogle dukkede så ikke op alligevel, og nogle af dem der dukkede op drak så meget, at de måtte tage hjem midt under turneringen osv.. Det gjorde det rigtig svært at afvikle det hele nemt og driftsikkert. Dette resulterede også i at den sidste runde blev vurderet til ikke at skulle indgå på ranglisten, da den ikke ville kunne afvikles fair. Det resulterede i at top 2, hvilket var Rasmus og jeg selv skulle spille finalekampen, som ikke blev afviklet på stedet, men kommer til at blive spillet i aften.

Top 3, hvilket som udgangspunkt var stedet det skulle afgøres hed, hvis jeg husker rigtigt:
Rasmus Hammer 50 De
Mads Hammer 43 Nurgle spam
Kjartan 40 Brian

Kjartan skulle i sidste runde have mødt Jens Ole's empire hær.

mvh Mads Hammer

Asger

mcpolle

synes det er lidt ærligt at efter hånden til turneringer runde omkring, at for det meste drikke folk for meget, pisser på hinanden, bogstaveligt talt, og udlægger ting for andre mennesker,

Ikke fordi jeg er hellige her, men synes bare for det sidste det er begyndt at tage overhåndet. :-(

Det ender snart ved at det kan ikke drikkes til turneringer.

Anyways, håber at i har hygget jer, og det er 3 fra 3 for Rasmus, godt gået.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Hammer

Så er finalen spillet. Jeg vandt en sejer i sidste runde, hvor Mads satsede det hele for at få den magiske 600 vp sejer, der ville give ham turneringen.

sean42

Havde godt nok smidt mine penge på dig mini :)
Men Tillykke Store Hammer  ;)

Mini Munchkin

Quote from: sean42 on 25 May, 2011, 14:38:35
Havde godt nok smidt mine penge på dig mini :)
Men Tillykke Store Hammer  ;)

Det havde jeg også, men Rasmus fik en kæmpe sø at stille sig bag ved, og han gemte alle sine karakterer, så jeg intet kunne snipe, og kunne ikke gå i nærkamp med ham, så da magien ikke ville vinde, så måtte jeg kaste alt ind i forsøget til sidst, hvilket heller ikke virkede, så svært at gøre noget ved, når banen er kridtet op fra starten, at han intet skulle og jeg skulle vinde med 800 hehe

mvh Mads Hammer

The rasmus

Smukt!! Warhammer fra sin bedste side. Glæder mig allerede til warm up, hvor øvelsen består i at presse som mange små dukker ind bag en sten nede i hjørnet.  ;D
Rasmus Budde

Mini Munchkin

Quote from: The rasmus on 25 May, 2011, 15:53:50
Smukt!! Warhammer fra sin bedste side. Glæder mig allerede til warm up, hvor øvelsen består i at presse som mange små dukker ind bag en sten nede i hjørnet.  ;D

;)