News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Sveske

Started by Ziechyel, 11 November, 2015, 16:17:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ziechyel

Har lige afsluttet en god handel med Sveske! God kommunikation og hurtig betaling!
Tradeprofil
A Munchkins Journal
"NAS - Den hårdeste AS til dato!"

Stryker

Jeg havde desværre en dårlig oplevelse med Sveske.

Den 31 August, aftalte vi at Sveske skulle købe en droppod af mig. Da han var først til mølle i en kø på 5 mennesker der har skrevet angående min droppod. Den 19 September sender han så endelig pengene til mig. Der skriver jeg så at jeg nu er ramt af studiestart men vil få fundet en kasse og få den sendt når jeg kommer på posthuset.

Herefter ligger jeg mig så desværre syg.. Så jeg skriver følgende da Sveske spørger hvordan det går med den droppod.

Kort efter modtager jeg en besked fra Sveske om at han har sendt pengene for snart to uger siden, han er ved at være træt af der her og han vil have sine penge tilbage.
Jeg svare så at han ville have sin droppod hvis han havde betalt til tiden (da jeg ikke var begyndt på studiestart og sygdom). Skrev derudover at jeg ikke ville finde mig i den tone han anlægger i sin besked, når man tænker på hvor langsom han selv var.

Nu viser det sig så at jeg åbenbart "sviner" ham...  (min PF trader)

Jeg sendte ham pengene tilbage, og er glad for den oplevelse er ovre.. Jeg vil ikke handle med Sveske igen.
Men jeg må gå ud fra at Sveske er et ganske velfungerende og flinkt menneske, og vil derfor anbefale folk fortsat at handle med Sveske, trods mine dårlige erfaringer med ham.

/Stryker