News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

CHAOS - WIP.

Started by Martin Iversen, 09 July, 2011, 01:55:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martin Iversen

Absolut nydelig  ;) - Jeg er dog forbløffet over at "new-paintjob-curse" ikke indtraf  :D

M.
Waaaaay behind .....

Nixon

Ja det er da i grunden ret underligt? Kan det være fordi det er Chaos?

Hare

Selvfølgelig er det fordi det er chaos, og så Black Legion, de har alle 4 guder til at holde hånden over sig. Min Landraider var i øvrigt også på bordet for første gang siden den er blevet malet og den tog 3 penetrating hits uden at forlade bordet (for første gang imod DE iøvrigt). Så det er nærmere "blessing of newpaintjob" der er tale om her  ;D.

Blackhowler

zacret

Wow super feed dread og paintjobet passer jo perfekt til ks mørke sataner! ;D

Martin Iversen

Mathias skal have nyt til hæren. Jeg har en del DA liggende - og en del af dem får mere og mere lyst til at konvetere til chaos (undskyld til Henrik, at det skulle ende sådan for dem).

I første omgang er det en SM-Predator der skal pimpes op til at blive en Chaos Predator.

Erik har hjulpet med lidt bitz, da jeg ikke havde så meget chaos-stuff liggende.

Begyndelsen ..

Og lidt tid efter, med klistre, klippe - og naturligvis Green stuff:

Mathias er begejstret for dæmonen der er på vej ud af fronten - mission accomplished  :)

Der skal lidt mere GS-arbejde på den - men den er da blevet pimped til chaos.

M.

Waaaaay behind .....

Hare

Den må næsten være "possessed"  :). Flot!

Belial

NOOOOOO!!!

Prepare to be purged you... Arch Heretic!

Kejserens retfærdighed vil nå dig og den kommer dælme til at gøre ondt!

MVH

Belial

PS: Flot conversion. :)

leahciM

Sejt lavet.
Ser ud til at være inspireret af GuitaRasmus, som også har lavet den slags større tilføjelser til vehicles.

AlexBware

Det der er god stil. Fortsæt endelig med det - Dark Angels eller ej :)

Martin Iversen

Tak!

Og det skal nok passe at der har sneget sig noget Rasmus inspiration ind i processen, manden er jo genial  :)

M.
Waaaaay behind .....

Martin Iversen

Waaaaay behind .....

Safran

Tror du har glemt at komme din tank i køleskabet, der er noget der vokser på den:-) ej den ser mega fed ud:-)
Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

Wagner

Enig i at det er blevet rigtig godt, men er det meningen at du har malet hans bryst armor hudfarvet eller har du overset den?
Orks don't ride on bikes, they ride on scootas!

Hare

Meget meget fin. Er normalt ikke så vild med de dragehoveder på kanon løbene men du er sluppet rigtig godt fra den på den autocannon.

/K

Nicolai Nygaard

Jeg syntes også det er lidt ærgerligt, at deamon prinsen ikke rigtig kan ses fordi han går i et med hudfarven - farve på hans rustning og måske en anden (mere rødlig?) hudfarve til ham ville gøre konversionen meget mere tydelig, tror jeg
Emperor's Pride
Battle Brother
"If I am guilty of anything, it is the pursuit of knowledge"

Martin Iversen

Tak for feedback  :)

Det er skam tilsigtet at han falder i med biomassen, min tanke var at han er en del af den og kampvognen. Ikke at han skulle "fødes" som prins af den. Jeg overvejede lidt det at male hans armour op, men gik bort fra det, da jeg synes han ville adskille sig for meget fra biomassen.

M.
Waaaaay behind .....