News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Single mini: Mester! VOTE!

Started by Dybdal, 13 July, 2012, 22:47:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mester:

Thomas Kyrsting
9 (6.2%)
The Damned Artificer
42 (29%)
MadsNibe
4 (2.8%)
Kennum
46 (31.7%)
JakobNielsen
17 (11.7%)
Frederik
27 (18.6%)

Total Members Voted: 145

Voting closed: 20 July, 2012, 22:47:17

Troels S

Rigtig flotte figurer drenge.

Meget svært at vælge.
"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus

Dybdal

Her har jeg en top 4. Og det er fuldstændig umuligt at vælge i mellem.
jakob nielsens.. Well det er jakkob nielsens figur.. Enough said!
kennum: den nmm er simplthen for fed! Man kan virkelig se der er brugt meget tid på det. Savner dog en lille smule mere kontrast i sølvet. Og kappen er flot sculptet men synes male arbejdet på det savner noget kærlighed i forhold til nmmet. Men det her er virkelig nitpicking. Jeg tabte kæben da jeg så figuren første gang. Virkelig en fed figur
frederik: super fed figur! Blodet er virkelig ramt godt! Det er noget jeg ser folk har problemer med. Men du har nailet det. Synes der er en rigtig fed feel omkring figuren med larverne og blodet. Overgangene i male arbejdet er også helt super! Synes dog at basens sand godt kunne bruge lidt mere love.
Tda: spindelvæv! Fuck det er sejt! Male arbejdet er også helt perfekt. Dog må jeg indrømme at det er desværre ikke på niveau med de 3 andre her. Men feelen på figuren får mig simpelthen til at overveje at give den min stemme. Virke en flot figur!
men frederik fik min stemme til sidst. Overall male arbejde er bare bedst her. Men det har været svært!

King_Cuttuk

Tillykke til Kennum med første pladsen. Det er jo svært når man har lyst til at give alle point og specielt et stort skulderklap til Mads som vovede pelsen blandt de store drenge! Håber ikke vi har skræmt de seje drenge væk men at vi ser jer alle igen næste år :D

JRN

Endelig i nærheden af fornuftig bredbånd og tid til at skrive et indlæg...

Super initiativ og fine figurer, omend ikke helt så mange som man kunne have ønsket sig. Men de der fik gjort deres model færdig, fotograferet og uploaded skal da have en kommentar med på vejen.

Kennum:
Flot NMM, gode kontraster og en rigtig spændende base.
Det eneste kritikpunkt jeg kunne komme med er orkhovedet, som skiller sig ud på en eller anden måde. Måske kunne highlights'ne af den grønne hud med fordel have været taget noget højere op og i en mere neutral retning, der ikke er så GW-grøn...

Frederik:
Stor model = masser af arbejde = respekt.
Modellerede larver = fedt!
Mht. malingen så kunne jeg godt ønske mig at der blev skruet lidt mere op for kontrasterne. Især på huden.
Og så er jeg lidt i tvivl om metallet på hans rustning. For mig at se (på billederne) er de grå flader lidt kedelige, og hvis det skal være NMM så skal der i hvert fald mere kontrast i vil jeg mene.

The Damned Artificer:
Fedt spindelvæk-effekt - er det den fra Woodoo-drengene?
Basen med grotterum under mumie og sakofag giver også en "thumps up", da den løfter modellen uden at det virker påtaget.
Det er svært at se det tekniske arbejde på modellerne, men umiddelbart ser det ganske fornuftigt ud.

Kyrsting:
Solidt arbejde, omend jeg synes at have set de der stearinlys en masse før. Men teknisk fint arbejde og en gennemført stil.
Det mørke/sorte hoved er en god ide, men det er svært at gennemføre i forhold til en konkurrencefigurs livsbetingelser. Et ansigt der lyser op og skaber et visuelt fokus ville efter min mening give modellen mere pondus.

Mads Nibe:
Kategoriens ubestridt mest underspillede model. Men en teknisk overordentlig rigtig lækker model!
Dine blends rivalerer de bedste malere herhjemme. Så er der farverne som er en subjektiv størrelse, og fotografering som måske kunne have været lidt lysere.
Men det er dog en super-sprød model - tjek både skjold og det dystre kranie på basen. Subtilt, lækkert.

Tak for kampen gutter!

Frederik

Quote from: JakobNielsen on 24 July, 2012, 22:42:52

Frederik:
Stor model = masser af arbejde = respekt.
Modellerede larver = fedt!
Mht. malingen så kunne jeg godt ønske mig at der blev skruet lidt mere op for kontrasterne. Især på huden.
Og så er jeg lidt i tvivl om metallet på hans rustning. For mig at se (på billederne) er de grå flader lidt kedelige, og hvis det skal være NMM så skal der i hvert fald mere kontrast i vil jeg mene.

Ja, der kunne måske have været knaldet mere op for lyset på huden.

Der er ej tale om NNM.

...og lige nu fortryder jeg, der ikke blev taget bedre billeder af figuren inden den dragede mod det evige(?) kabinet i Roskilde.

Super med lidt feedback fra "The Champ", og endnu mere super, Du/I deltog i konkurrencen  :)

the damned artificer

Quote from: JakobNielsen on 24 July, 2012, 22:42:52

The Damned Artificer:
Fedt spindelvæk-effekt - er det den fra Woodoo-drengene?
Basen med grotterum under mumie og sakofag giver også en "thumps up", da den løfter modellen uden at det virker påtaget.
Det er svært at se det tekniske arbejde på modellerne, men umiddelbart ser det ganske fornuftigt ud.

Mange tak :) Og ja spindelvæv effekten er lige præcis fra Voodoo drengene :D

Ville ønske jeg havde haft lidt mere tid til den for det blev desværre en smule rushed til sidst da min egen deadline var et par uger før grundet en udlandsrejse, men den blev færdig og det er det vigtigste. Og ja billederne kunne godt ha været bedre, men igen så fik jeg pludseligt travlt :p
Jeg må indrømme at jeg havde ikke regnet med at få så høj en rangering, når det nu var de tunge drenge jeg var oppe imod ;) Men jeg må jo ha gjort noget rigtigt :)

Og selv tak for kampen, synes det er så fedt at den danske elite valgte at deltage og styrke miljøet :D