News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Live Update 40k

Started by Caruncula, 17 August, 2012, 10:41:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Excommunicate

Godt nok klaret, drenge! :)

Far er stolt ;)

Simon

Belial

Ja bestemt. Og 1 par enkelte VP og et enkelt MP mere havde faktisk givet en 7. plads.

Meget små marginaler må man sige.

MVH

Belial

Nanayaah

En sejr over Polen i sidste runde havde givet en 5. plads, så vidt jeg kan regne ud.

Sådan kan det gå. Men interessant at se de store udsving og nye stærke nationer.

England på 1. pladsen. De har arbejdet meget intenst på at få et godt hold stablet på benene, og det må man sige er lykkedes.
Polen nede på en 5. plads, og to tabte runder varsler også nye tider, og et mere tæt felt hvilket kun er godt.

USA på 19 pladsen er lidt overraskende, men de havde heller ikke Ben Mohlie med i år.

Alt i alt interessant.

Den officielle dækning er dog under al kritik. Når man sammenligner med store amerikanske events som NOVA open.

Ni

Helt kort, er lige landet i Danmark igen. Det var det bitreste jeg nogensinde har været udsat for i figurspil... Vi havde ekstremt tætte spil mod frankrig og tyskland, vi følte i hvert fald ikke at det var held at vi var så tæt på, men derimod uheld at vi ikke fik point. Polen er i en liga for sig... Vi har 2 spil vi knuser dem i uden det store held og har voldsomt uheld på ekstremt kritiske tidspunkter i samtlige 6 andre spil. Øvøvøv!!

Der er helt sikkert respekt omkring danske spillere i udlandet, bare satans ærgerligt at vi ikke lige fik 1-2-3 point mere.
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

Ni

En lille fodnote er at vores sejr over Rumænien med 143-17 er den største sejr i ETCs historie :) Rumænien vandt iøvrigt efterfølgende 2 kampe.
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

gammelpot

Nu ved jeg ikke lige hvordan det gik Sverige i deres sidste kamp, men det var lidt ærgeligt op mod sidste runde at trække Polen frem for Letland f.eks eller sverige for den sags skyld eller et at af de andre...
Det stod svensken også og grinte lidt af...

Synes det gik ok, var en fed oplevelse og fedt at spille mod 4 af de hårde bananer (Tyskland, Polen, Frankrig og Spanien) Selvom to af dem ikke var en fornøjelse...
Tak for rosen... Jeg tror jeg smider lidt Battle reports op i morgen... lige nu skal jeg vidst bare sove

Mvh

Jeppe Sejer

Tillykke med 14.pladsen uanset.

Glæder mig til at høre mere - og ret badass med den dåse whoopass I lige åbnede til Rumænien   :D
Quote from: Player1 on 28 October, 2010, 15:47:36
Da jeg fandt de videoer var jeg inde i en periode hvor bumser på brysterne var det nye analt!
- Regelrytteri er ligesom at prutte. Hvis du presser for hårdt, lukker du bare lort ud.