News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Løsning til Photobucket billeder der ikke vises

Started by Troels S, 13 September, 2017, 09:46:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troels S

Der er mange PF'ere der er ramt af Photobuckets seneste forsøg på at tjene flere penge.

Der er heldigvis en løsning på problemet.

Gør som beskrevet nedenfor - det virker!

Gentlemen,

As some long term PLOGers and cornerstones of some of the Painting Log areas, the member Ash has come up with a fix.

"With the Photobucket pictures not showing; if you go into edit post and insert ~original between .jpg and [/img] as in .jpg~original[/img] then the original picture will show again..." and it works!

I have asked him to share that in the stickies at the top of each painting forum, but thought I would pass that on to you who had large PLOGs blocked in the meantime.

Cheers,

Phil

Mvh
Troels
"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus

Troels S

"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus

Tore Bolhøj

Cool, tak!  :) Det er herligt, så slipper jeg for at flytte alle mine billeder til Imgur et af gangen.
"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

— Litany of the Adepts, Canticle of the Administrator

rosenaa

Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

princelarming

Men fedt, hvis det virker - og endnu mere fucked up scheme fra Photobuckets side, hvis det er så nemt at omgå...
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

okkel

Quote from: Troels S on 13 September, 2017, 10:36:13
Tak skal rettes til okkel, som har postet det i maledebat.

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=8219.msg1371293#new

Jeg videreformidler bare.

Well jeg tænker den egentlige tak skal rettes til den dude på warseer som fandt frem til løsningen. Dernæst er der så ham der repostede det på warseer, ham der postede det på Da Warparth hvor jeg fandt det, mig og så Troels S. for at smide det i newsbar mm.
Jeg er så langt fra sikker på at det bliver ved med at virke. Hvis det bliver meget udbredt lukker photobucket givetvis for det på et tidspunkt. Nu må vi se.