News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

De Bøffiske Lege 28-29 september

Started by nargash, 04 July, 2013, 10:58:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nargash

Dato: 28-29 september 2013

Adressen: Amerikavej 14 1754 Kbh V

Pris: 150 kroner.

Deltagere: 20. Husk at skriv rangliste id ved tilmelding, da vi satser på at få den på ranglisten.

Restriktioner: 2md 2013 (De nye hære tilkommer der restriktioner til)

Der spilles med malede hære. Der vil være en pris for bedst malet hær, men ingen softscores der gælder ved selve turneringen

Kampe: 5 kampe i alt.

Program:
Lørdag:
08.45 - 09.00 Check-in
09.00 - 12.30 Spil 1
12.30 - 13.00 Frokost
13.00 - 16.30 Spil 2
16.30 - 20.00 Spil 3
20.00 - 21.00 Pause til aftensmad og afstemning til bedst malet
21.00 - 00.30 Spil 4

Søndag
09.45 - 10.00 Morgenmad
10.00 - 13.30 Spil 5
13.30 - 14.00 Fælles oprydning
14.00 - 14.20 Præmiesjov

Der vil være rugbrød og pålæg lørdag, morgenmad søndag og kaffe begge dage. Andre drikkevarer skal selv medbringes, men er selvfølgelig meget velkomne i alle afskygninger.

Præmier: Vinderen får en bøf. Bedst malet får en præmie.

Tilmelding: 31 august som er bindende. Indbetaling senest en uge senere (kontonr tilkommer). Man har ikke mulighed for at få pengene tilbage, skulle man blive forhindret i at deltage, men videresalg af billetten er ok, mod arrangørerne får besked herom. Husk navn på indbetalingen.
Just because I don't care doesn't mean I don't understand!!!

Daniel

Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Ulrik80

Jeg er klar :) en god bøf kan mand jo altid spise..... Og nej jeg gider ikke tabe til dine VC igen!!

Kragh

Thomas Kragh
Se min blog

manny

Quote from: Kragh on 04 July, 2013, 15:18:42
Fedt at give sig selv i præmie  ;)

:) Forhåbentligt kan man frasige sig præmien.
Jeg spiller alti alti Kærlighedshammer

nargash

Hvem er ikke frisk på en rigtig lækker bøf af ypperste kvalitet???

i snakker jo helt sort  >:(
Just because I don't care doesn't mean I don't understand!!!

andse

HA det lyder sjovt, jeg vil med!
VH ANDSE

Norx

Basballen's private gulvklud

CNA

Bagge, det bliver 2md res opdateret med de nye regler og tweaket med erfaringen fra seneste OPEN, så et sted mellem 2200 og 2600 point  :)

Larslau

Hvornår er der tilmelding fra, og hvornår er restriktionerne endelige? Er der et link til dem i øvrigt?
Heldig vinder af Lethian (2015, 2017 og 2018)

Længe leve Mørksjæl:)

superchristian

kpl.blutch

Der burde sq være en grill i gården, så man selv kunne medtage en bøf :D

Christoffer

Miguel

Ulrik80

Tilmelding er 31 august. Mere følger snart...

Wesser

Halløj, ny mand her..

Jeg kan forstå, at det er et først-til-mølle tilmelding fra den 31.. men

Jeg kunne ikke lige finde de der 2md-restriktioner.... jeg spiller ret fluffy hære, så det er sikkert ikke noget problem, men alligevel

Og så ved jeg ikke, om der er andet at tage hensyn til? Noget med en rangliste id? Hvis der var en behjertet person, der lige ville sætte mig i gang, så jeg ikke laver ged i den ville det være super

Kragh

Velkommen til Wesser.

Fra Boardet de Bøffiske lege:
Quote from: nargash on 08 August, 2013, 08:30:38
Restriktioner bliver lagt ud i næste uge. (uge 33)

Da du ikke har været til turnering før har du ikke et ID, du tilmelder dig bare ID ny spiller.
Thomas Kragh
Se min blog

Honsou

Bør man automatisk vide hvilket spil der er tale om her?
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Ulrik80

Hvis du kigger på restriktioner (generel og army specifik) burde det kunne gættes. Men for god ordens skyld så snakker vi om fantasy :)

CNA

Man kunne kigge et par post op og se der er tale om 2MD restriktioner, eller man kunne gå ned i turneringsboardet og se hvilket system der er tale om....begge dele tager kortere tid og er nemmere, end at skrive en meningsløs post, hvor man bare udstiller sig som en hjælpeløs stakkel der skal have mor eller far til at hjælpe sig  :)

Belial

Det er almindelig kutyme at skrive, hvilket spil der er tale om, så drop ironien folkens og de slet skjulte fornærmelser.

Belial / Admin