News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Battle report: 3K old-school Tyranids vs Thurgrimms Stronghold

Started by Speaker to Machines, 17 September, 2013, 01:13:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Speaker to Machines

3K Battle Report:
http://sdahl.net/~sdahl/whepic/20130914/
Jeg er lidt usikker på hvornår tur 4 startede i kronologien, og håber jeg har husket Squat hærlisten rigtigt.

Men godt spil, ellers, og en fornøjelse at se de fine gamle rumdværge :)
Stephan Dahl

Manus

For pokker en masse fede billeder - man bliver helt trist over at man er på arbejde og ikke på vej til leg :D Apropos vej - hvor har I den fine vej fra man kan se på flere af billederne?

HAL9000

Tak for et rigtigt godt spil. Jo. Det ser ud til du har fået hele listen af rumdværge med. Jeg ville gerne klistre nogle fotos ind af dværgene der får revet hovederne af, men jeg kan ikke gennemskue hvordan man vedhæfter billeder. Næste gang tænker jeg rumdværgene prøver med et tog og flere beserkers.

Speaker to Machines

Quote from: HAL9000 on 17 September, 2013, 21:51:12
Tak for et rigtigt godt spil. Jo. Det ser ud til du har fået hele listen af rumdværge med.
Sig til når du har lyst til en rematch :)

Thurgrimms Stronghold listen er forresten under konstant udvikling; Følg med i debatten (og hent den nyeste version) her:
http://www.taccmd.tacticalwargames.net/viewtopic.php?f=134&t=25428
F.eks. er din Goliath kun DC2 i den nyeste version, men får til gengæld Indirect Fire igen (også dybt underligt den ikke havde det i den anden liste, den kanon skyder da kun opad!)

Quote from: HAL9000 on 17 September, 2013, 21:51:12
Jeg ville gerne klistre nogle fotos ind af dværgene der får revet hovederne af, men jeg kan ikke gennemskue hvordan man vedhæfter billeder.

Det kan man slet ikke  ::)  Du er nødt til at hoste billederne et andet sted (Flickr, Dropbox, whatever) og så lægge et link ind her ("Insert Image", hvilket skal forstås som "Insert link til Image")
Stephan Dahl

HAL9000

HAL9000