News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

NWL lokal ligaer slut

Started by El Rey, 01 September, 2014, 13:23:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

El Rey

Så er det blevet den 1 september og NWL ligaerne er slut. Så alle kampe skulle gerne være spillet og skrevet ind i online systemmet.

kOOn

Quote from: El Rey on 01 September, 2014, 13:23:34
Så er det blevet den 1 september og NWL ligaerne er slut. Så alle kampe skulle gerne være spillet og skrevet ind i online systemmet.
Har lige skyndt mig at nødregistrere min sidste kamp, så må Oliver rette resultatet ;)

[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

Norx

Hov, jeg får lige skrevet de sidste resultater ind, kampene er spillet. har bare glemt det  :-X
Basballen's private gulvklud

OgreBull

Har haft store problemer med at få kontakt med min sidste modstander, men resultaterne skulle gerne være skrevet ind nu :)

Emil Naldal
Spiller en kombination af Dark Elves og High Elves, med sidespring til Ogre Kingdoms!

Larslau

Det har iøvrigt været komplet umuligt for mig (og måske resten af Liga Næstved) at få fat i Stefan Larus Gjerlufsen, da ingen har fået spillet mod ham. :o

VH Lars

Ps. Jeg forventer ikke dette giver mig problemer med at få mit tilmeldingsgebyr tilbage?
Heldig vinder af Lethian (2015, 2017 og 2018)

Længe leve Mørksjæl:)

El Rey

Nej, ikke hvis du har spillet resten af kampene og skrevet dem op online. :)

Larslau

Jeg er ikke kaptajn, så det håber jeg at han gør, for jeg vil da gerne have mine penge tilbage ;D
Heldig vinder af Lethian (2015, 2017 og 2018)

Længe leve Mørksjæl:)

El Rey

Det er spillerne selv der skulle have skrevet resultaterne ind, ikke jeres kaptajn, hvis I har sådan en.

casper h

Hvornår bliver pengene tilbagebetalt?  :)

El Rey

Engang når der er styr på hvem der skal have dem tilbage, vil jeg overfører penge til jeres liga repræsentant, så han kan fordele dem videre. Det bliver dog først efter finalen. 

Azrael

Kan man i øvrigt ikke evt finde ud af noget med bare at have dem stående til næste omgang?