News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Information og foreløbig uforpligtende tilmelding

Started by princelarming, 18 January, 2014, 16:59:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MaRV

Jeg må også hellere snuppe en plads  :)

Mvh Uffe

princelarming

Det er skide godt folkens! Det bliver jo stort det her! ;)
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

gakkedulla

Quote from: Bakken82 on 20 January, 2014, 16:45:05
Kan i så se og få mig skrevet på også ! Skal da helt klart bruge et par dage i tosset/hyggeligt selvskab med noget 40K :D

Lars

SATANS - nu bliver jeg jo tablet! Jeg bærer jo en forbandelse, der gør at Lars ikke bare vinder over mig men TABLER mig hver gang vi spiller.  8)

MaRV

Den forbandelse har jeg også haft, jeg har lært at man skal give Lars første tur og så gå efter deepstrike mishap med ens enheder, derefter skal man bare håbe på det bedste...

princelarming

Opdateret post 1 så vi har helt rene linjer  ;)
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Hyner

Jeg vil gerne sættes på den totalt uforpligtende liste  :)
Hvad sker der hvis man piller næse med den hånd man har en power fist på?

princelarming

Imarco

In the criminal justice system of Gotham City the people are represented by three separate, yet equally important groups. The police who investigate crime, the district attorneys who prosecute the offenders, and the goddamn Batman.
These are their stories.

Tun

Skriv også mig på.

Samt min bror: Michael Bræmer Nielsen (Ni).

Caruncula

Jeg vil også gerne være med.
Have you ever seen anyone celebrate mediocrity so much?

I guess you weren't burdened with an overabundance of schooling

Tun

Ad. Sandwiched mellem Andy og Majken :(

princelarming

Quote from: Tun on 21 January, 2014, 17:36:17
Ad. Sandwiched mellem Andy og Majken :(

Du har da i det mindste selskab af din bror ;)

Imarco

In the criminal justice system of Gotham City the people are represented by three separate, yet equally important groups. The police who investigate crime, the district attorneys who prosecute the offenders, and the goddamn Batman.
These are their stories.

Ghost

Jeg vil også gerne spille med :)

princelarming

Det tegner sgu til at blive stort!

Vi arbejder på præmier og andet gejl. Mere info når vi ved mere

JoeF

Hej Joe her, endnu et EP medlem fra KBH,

Jeg tilmelder mig også og regner med at dele kørsel m pride gutterne hvis det går i orden.

Spiller endten IG / Ork eller SM.

princelarming

Fedt, Joe!

Er du en af de unavngivne EP-gutter, eller en helt ny ekstra? Unforgiven har meldt 2 fra EP til, som vi indtil videre ikke har navn på.

JoeF

Hej,

Jeg er en ekstra og håber at kunne køre med de andre!

Har fuldt malede hære og er en flinke per... ;O)

vi ses

JoeF

Jallo igen igen,,,'

Jeg melder hermed min bedste ven "Martin Davidsen" fra Viborg til som spiller Tau eller Blood Angels.

Vh Joe

princelarming

Gorlak

Quote from: JoeF on 25 January, 2014, 20:30:59
Jallo igen igen,,,'

Jeg melder hermed min bedste ven "Martin Davidsen" fra Viborg til som spiller Tau eller Blood Angels.

Vh Joe

Er fantastisk med så mange tilmeldte :D men man skal lige huske man skal tilmelde sig via Fastaval.dk når tilmeldingen åbner derinde. Eller... Skal man også det hvis man kommer med på dagsbillet? Kommer helt i tvivl nu, så Asbjørn forklarer det vel i dyb detalje :D

Men hvis man er en gruppe af folk der kan lide brætspil kan jeg da kun anbefale at man bliver til og med søndag og nyder to ekstra dage med rollespil og brætspil fra brætspils caféen.
Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

princelarming

At poste i denne tråd er desværre IKKE en bindende tilmelding.
Det sker via Fastavals hjemmeside, når tilmeldingen åbner.

Jeg opfordrer også alle dem der kan til at blive hængende og nyde både baren og resten af 'connen.

Unforgiven

Hej igen.

Jeg har fyldt bilen, med nørder.

Johan b.

Dender82.

Fuzze.

Krøldrup.

Og mig selv.

Mvh.
Chaplain
"Stand up for what you believe in, even if it means standing alone." - Unknown
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=51782.0 Læs og hjælp til så bliver det sjovere at lave turneringer.
EP på PF: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=271.0

gakkedulla

Så burde alle være på. Jeg har valgt at skrive alle på listen selvom der kommer flere end 30 på, da denne tilmelding hverken er gældende eller bindende. Når tilmeldingen åbner på Fastaval.dk vil folk blive sat på efter først til mølle princippet. Vi opretter et topic hvor man kan skrive sig på når man er tilmeldt på hjemmesiden.

Jeg synes det er herligt der er så stor interesse for vores arrangement og vil også opfordre alle til at nyde Fastaval i dets fulde længde. Dog skal man lige medregne at prisen så bliver en helt anden, da hele arrangementet varer fra onsdag til mandag.

Den absolut mest skrabede udgave man kan slippe afsted med er nok 2 dagsbiletter uden mad og 1 overnatning. Det beløber sig vist til omkring 125 kroner. 
Vil man komme allerede onsdag, have mad og overnatte til lørdag også, bliver det nok omkring 400.

Jeg beklager at jeg ikke kan komme med en eksakt pris. Det skyldes at den ikke findes :).

princelarming

Tilmeldingen åbner i slutningen af februar via link i 1. Post