News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Kampråb til Eric den Hårde

Started by Tore Bolhøj, 05 April, 2014, 19:24:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tore Bolhøj

Jeg har fået opgaven at lave et par striber med vikingen Eric den Hårde, ETCs maskot. Stribe nummer et er næsten færdig, men jeg mangler en idé. Eric kan godt lide at råbe ad folk, men jeg kan ikke finde på et godt kampråb. Kan i hjælpe mig?

Her er lidt om hans baggrund:
Erik Ted Hardon også kaldet Erik "Den Hårde", kommer fra det kolde nordlige Danmark og drikker konstant af sit magiske overflødighedshorn, der aldrig løber tør for øl. Han har en decideret fetich for krig og vold, og går altid rundt med sin kælesvane, Saxo, der i kampens hede skrabber højlydt op mens Erik svinger den hårdt for bevidst at brække armene på sine fjender. Erik har meget kraftigt skrigende rødt hår, og har et kraftigt temperament. Specielt bliver han utrolig vred, når han bliver kaldt for Ginger. Han er meget dansk konservativ og bærer derfor kun dannebrogs farver. På hovedet bærer han en hjelm med store horn, taget fra en nedlagt Doombull. Erik er selv sikker på, og snakker ofte om at denne hjelm "giver impact-hits", selvom det aldrig er blevet officielt bekræftet. Siden august sidste sommer, har Erik samlet de 8 bedste danske generaler under et rødt/hvidt banner med det enkle formål, at genskabe den gyldne danske vikingetid, ved at tage ud og plyndre, hærge og ikke mindst voldtage alle de bedste hære i Europa.

Tak, glæder mig til at høre forslag
"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

— Litany of the Adepts, Canticle of the Administrator

Jazz_

Quote from: Tore Bolhøj on 05 April, 2014, 19:24:55
...drikker konstant af sit magiske overflødighedshorn, der aldrig løber tør for øl.
"Skåååål!"

...og en gang i mellem efterfuldt af  "Uuuulrik!"

Quote from: Tore Bolhøj on 05 April, 2014, 19:24:55
Erik har meget kraftigt skrigende rødt hår, og har et kraftigt temperament. Specielt bliver han utrolig vred, når han bliver kaldt for Ginger.

"Neeeej!"

Møller

Jones

Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

Tore Bolhøj

Jones: Saxo mumler engang imellem lidt. Han valgte ikke at være Eric's følgesvend, så hans humør er ikke så godt.
"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

AAAAAAAAA RRRGGHH

Bør Saxo ikke være super intelligent, men altid overhørt og ignoreret fordi han mumler og er en svane? En småsur, tvær og sarkastisk svane som aldrig får nogen anerkendelse på trods af at det faktisk er den der giver Eric og hans kumpaner alle deres bedste ideer.

Tore Bolhøj

kpl.blutch

"ØL OG DØD !!!"

Underforstået: øl til mig og død til alle de andre !

Christoffer

Lasse

Du bliver næsten nødt til også at lave en engelsk version, så drengene rigtigt kan blære sig med dem til ETC
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

P.E. Daner

Please, få nu skiftet det c ud med et K.

juf75

Ved Odins rynkede løgpose,Så er det hammertid!!

Det jo som pariser toast i et fuldskæg som du klistrer!
even educated zombies growl!
Sometimes we take chances,sometimes we take pills!
Malerhjerne! -masker?!? hvaffor masker??
http://www.cig.canon-europe.com/a?i=0KiBBymrKE

PF trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=25685.0

corky

Som ETC holdets Maskot er det eneste rigtige Kamp Råb vel:

SToR SoL

eller

STiV PiK
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!