News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Hjælp til opsætning og oprydning

Started by Miguel, 29 September, 2015, 14:02:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Miguel

Hej alle sammen. Vi har brug for flere hænder.

a) Fredag til at sætte op fra ca. kl 16.00

b) Søndag til at pakke ned og stille på pallerne lige efter program slut.

Nogen der har tid og lyst?

Eskiller

Jeg kan godt give en hånd både fredag og søndag.

Mvh
Eskil

doc watson

CNA

Det er uendelig højt værdsat d´herrer. Tusind tak  :)

Tubz

Jeg håber at kunne nå at komme og hjælpe til fredag aften. Klokken 16 når jeg det nok ikke til, men måske hena' 17-17:30.
Tucked in between two legs, right next to an asshole, with nowhere nice to sit. They're a strange appendix. That's why I don't believe in intelligent design.

Verminaard

Jeg kommer jo ind fredag, i forvejen. Så er der nok også til at få lidt styr på 40K afdelingen

CNA

Alletiders, der kommer også et hold fra Aarhus henad den tidlige aften og hjælper med 40K delen  :)

eido

Jeg kan godt hjælpe en times tid søndag.
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.
    -- (Terry Pratchett & Neil Gaiman, Good Omens)

Eidos Maleblog

SirMarco

Jeg vil også gerne hjælpe til Søndag.

Miguel

Jeres hjælp er sindsyg vigtig for gennemførelse af sådan et arrangement! Meget værdsat!

Der vil onsite være en hjælp koordinator man kan spørge efter som har overblikket :) tror vi smider ham i skrigende gul vest ????

DonTooth

Alt efter hvor meget jeg er i live, så giver jeg også gerne en hånd et par timer søndag - dog bliver det begrænset (har stadig 38 sting i ryggen) - men kan svinge en kost, fjerne landskab/stole osv.

Tubz

Meh. jeg når ikke forbi i aften, da min chef netop har sendt mig en smuttur til Århus.

Vi ses i morgen.
Tucked in between two legs, right next to an asshole, with nowhere nice to sit. They're a strange appendix. That's why I don't believe in intelligent design.

kristoffer lotr

Jeg kommer også idag og hjælper med opsætning
Play like a orc, win like a orc
Sex er som warhammer, jeg er pisse dårlig til det.
Trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=58109.0;topicseen

joakim balsgaard

Jeg kommer ind forbi, mest for at smidde mine dukker i et hjørne
MVH Joakim Balsgaard

Snake eyes warhammer i Hillerød