News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Feedback ?

Started by Skovtrold, 13 October, 2015, 18:07:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skovtrold

Quote from: CNA on 04 October, 2015, 22:34:13
Kom med alle de tanker i måtte have om Warhammer delen af GF her.

Vi smider vores feedback og tanker om fremtiden op om præcis en uge, i det generelle board.

Tusind tak fordi i alle var med til at gøre det til en uforglemmelig weekend  :-*

Mvh Christian

(bemærk den endelige stilling i fantasy er lagt op her http://tourneykeeper.net/Singles/TKLeaderboard.aspx?id=206 )

Her ville have stået en spydig kommentar om "Præcis en uge", men i har gjort at fantastisk arbejde op til turneringen, så det vil jeg undlade at gøre (:

Tubz

Gå ind på www.RNG-tillæg-til-datoer.roma, så kan du regne dig frem til den faktiske dato. :D

Edit: Ah shit, nu gik jeg lige lugt i fælden og kom med den spydige bemærkning... Men jeg må godt, for Apetri ved at han er mit allerstørste manscrush.
Tucked in between two legs, right next to an asshole, with nowhere nice to sit. They're a strange appendix. That's why I don't believe in intelligent design.

Skovtrold

Quote from: Tubz on 13 October, 2015, 18:29:13
Gå ind på www.RNG-tillæg-til-datoer.roma, så kan du regne dig frem til den faktiske dato. :D

Edit: Ah shit, nu gik jeg lige lugt i fælden og kom med den spydige bemærkning... Men jeg må godt, for Apetri ved at han er mit allerstørste manscrush.

Så hvis jeg fortæller ham, hvordan jeg føler, så må jeg også godt ? :b

Azrael

Hahaha for helvede Morten

Jeg venter stadig i spænding på arrangørenes Feedback fra sidste år...

plysforever

Quote from: Tubz on 13 October, 2015, 18:29:13

så tænk på mig som arrangør, jeg er i klemme mellem to romaer :o, men som en del af GF, vil jeg der gerne sige, det var utroligt let at være arrangør :), men vi har stadig ikke helt budgettet på plads, så har lidt tålmodighed inu ;D.
Brian Andersen

CNA

Hey hey hey, sidste års feedback mangler kun fordi PF mods tilsyneladende går i små sko og allerede fjerner et turneringsboard efter tre måneder  ;)

Jeg skriver....ligepludselig  :-*