Battle Report 3: Urørlige Kyle Rayner

Started by Bartok, 06 November, 2015, 00:53:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bartok

I den sidste af tre kampe tippede powerbalancen. Måske kunne jeg have taget sejren, hvis jeg havde fået mulighed for at vælge map, men på det åbne havneområde var det svært at komme uden for de grønne lygters radar. Henriks Black Manta kunne gemme sig i havnebassinet, men alligevel ikke for Tomar-Tus pulse wave.

Først skød Yondu i sikkerhed oppe på et tag med sin magiske bue, der ikke behøver line of fire for at ramme sit target. Sejt! Problemet var at komme inden for 8 felter af de andre, det lykkedes at få Tomar-Tu ned, men så røg min tough'este figur, Drax the Destroyer, vist på én runde, og så så det surt ud. Snart var det igen stand-off med to hårde huder, denne gang Solomon Grundy, der efter sigende skulle være VIRKELIG svær at KO'e, og i den anden ende af ringhjørnet metafiguren Kyle Rayner, der på sit tredje click (støttet af Green Battery) har AV 13, DV 20, 5 dmg, Outwit og Duoattack. Selvom Grundy var sejlivet, var der ikke noget at komme efter.

Vi havde godt nok aftalt "Loke-niveau", altså stille og rolige hold. I det game var det ikke heeelt tilfældet ;-)

INJUSTICE LEAGUE
slosh049 Solomon Grundy 200
slosh038 Black Manta 97

GREEN LANTERN CORPS
wol107 Kyle Rayner (Green Lantern) 180
wol013b Tomar Tu 99
wolR100 Power Battery (Green Lantern Corps) 2
wolR300 Green Lantern Ring 8
wolR200.12 Spotlight (Green) 6
wolR200.11 Bulldozer (Green) 4
(En anden gang skriver jeg bare: Green Battery 2 + Ring 8 + Bulldozer 4 + Spotlight 6)

PER
gotgm104 Drax the Destroyer 125
gotg023 Yondu 76
gotg003 Mantis 56
ffgotg006r Lockjaw 25
Green Battery 2 + Ring 8 + Mallet 4 + Bulldozer 4

Kloen

Her var mit hold tydeligt overpowered. Men ikke mere end jeg følte dit var i det færste spil, på trods af mine X-Men vandt.
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Bartok

I første game var dit hold måske power 1 eller 2 på en 10-skala. Mit Avengers i samme kamp ville jeg sige var 4-5 stykker og Henriks 3. Kyle-holdet var nok 8.