News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Stand-in-modeller

Started by Ni, 08 February, 2016, 11:01:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ni

Hvad er niveauet for stand-ins? Helt specifikt vil jeg meget gerne vide hvad er acceptabelt som stand-in for en void shield generator.
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

princelarming

Umiddelbart vil jeg mene at en hvilken som helst bygning, der ikke er markant mindre end den originale, vil være OK med os...

Det ville være dumt at kræve at folk spillede med den originale, da GW var over middel påvirkede da de udgav den - men man skal ikke kunne få en fordel af at have kogt en selv...
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Ni

Vil f.eks. en bastion være acceptabel?
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

vejby

Quote from: Ni on 08 February, 2016, 12:54:44

Og mere specfikt, vil en komplet ukonverteret bastion være ok eller skal der være en eller anden form for konvertering til?
Maling 2023: 28/41 modeller

princelarming

Quote from: Ni on 08 February, 2016, 12:54:44

En model på Bastion-størrelse, ja...

Quote from: vejby on 08 February, 2016, 13:13:20
Og mere specfikt, vil en komplet ukonverteret bastion være ok eller skal der være en eller anden form for konvertering til?

en umodificeret Bastion - nej...
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Gorlak

Hvad Asbjørn prøver at sige er at man skal have en model med der er bygget efter næsten de præcise mål på en VSG og den skal være bygget og convertet med en VSG i tankerne - en bastion med en lille dims på toppen er ikke ok, men det Belial har gang i er godkendt hvis det bliver malet færdigt.

Husk man kan få godkendt proxys via pm hvis man er bekymret :D
Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

DangerClose

Alexander Dzougov havde en proxy-VSG med til den seneste ITC-turnering i Faraos. Han havde fundet en fin diskokugle-lys-tryllestav-ting i Tiger, som ovenikøbet kunne slukkes når voidshieldne var nede :D Måske kan I planke ham for et billede :)

vejby

Quote from: Gorlak on 08 February, 2016, 14:22:26
Hvad Asbjørn prøver at sige er at man skal have en model med der er bygget efter næsten de præcise mål på en VSG og den skal være bygget og convertet med en VSG i tankerne - en bastion med en lille dims på toppen er ikke ok, men det Belial har gang i er godkendt hvis det bliver malet færdigt.

Husk man kan få godkendt proxys via pm hvis man er bekymret :D

Så noget tyranidhejs ville være fire capillary Towers på en base af noget snask, for eksempel, eller skal det være "imperial"?

Gorlak

Nej nej, det lyder fedt nok med en Nid udgave af en VSG. Så længe målene passer og der er lagt arbejde/loooove i projektet skal det nok blive godkendt.
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

vejby

Quote from: Gorlak on 09 February, 2016, 10:31:50
Så længe målene passer og der er lagt arbejde/loooove i projektet skal det nok blive godkendt.

Jeg har i hvert fald bestilt nogle stumper, der kunne blive til noget. Om jeg så når det er en helt anden sag, men så er der måske en LoA senere, den kan komme med til. Og hvis det er dig det samme, så vil jeg hellere bruge lim, selvom det andet også klistrer ;)

princelarming

Man-glue! Accept no substitutes!

vejby

Kan denne accepteres som tyrannocyte?

princelarming

vejby

Og den her som VSG?

Den er omkring 8 tommer høj og 5 på hver side.

Gorlak

Ser rigtig fed ud! Er det din?

vejby

Quote from: Gorlak on 10 March, 2016, 22:16:23
Ser rigtig fed ud! Er det din?

Jeps. Mine pensler bliver redet som araberhingste de her aftener.

princelarming

Folk Lauge sagt godkendt? Ellers gør jeg!

Godkendt!

vejby

Quote from: princelarming on 11 March, 2016, 07:08:51

Godkendt!

Lauge var ikke så klar i mælet omkring det, men jeg antager, det var det, han mente. Så skal jeg bare have afgjort med mig selv, om den er en ulempe eller fordel at have med. Der er nogle uhellige kombinationer af dawn of war deployment, inquisitor skulls og drop spam, som gør den lidt ligegyldig, men det er nok et emne for en anden tråd.

Sigmaril

Quote from: vejby on 11 March, 2016, 14:28:08
Quote from: princelarming on 11 March, 2016, 07:08:51

Godkendt!

Lauge var ikke så klar i mælet omkring det, men jeg antager, det var det, han mente. Så skal jeg bare have afgjort med mig selv, om den er en ulempe eller fordel at have med. Der er nogle uhellige kombinationer af dawn of war deployment, inquisitor skulls og drop spam, som gør den lidt ligegyldig, men det er nok et emne for en anden tråd.
Vær opmærksom på at ITC ruler at man skal sætte fortifications mindst 3" fra bordkanter og terrain. Det kan gøre den ret svær at placere, i en grad hvor det faktisk kan være ødelæggende for ens hær at have den med.

Gorlak

Ja det er intet problem:D

Da Monstar

Kan den her accepteres som Void Shield Generator til Tau, bredden på den ene side er korrekt, men smallere på den anden. den er en tomme eller to højere, Da den også fik nogle platfødder (lore er at den bliver droppet ned i combat, da tau ikke normalt kæmper for terræn)

Gorlak

Den ser skide fed ud! Kæmpe godkendt :D