News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

General Bastious' Grand Army Adventures

Started by Omegon, 14 January, 2016, 13:59:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvilken Lore skal jeg spille med til Kampangen?

Lore of Fire
7 (53.8%)
Lore of Metal
6 (46.2%)

Total Members Voted: 13

Omegon

Quote from: Fenris on 20 April, 2016, 11:45:30
Fed tråd Bastian, og cool Battlerep.

Jeg er rimelig træt af at du ikke kan tabe, jeg må se hvornår jeg kan nå at angribe dig før andre gør det..Det er tydeligvis kun Trax Blackpelt der kan stoppe det ækle emperie

Hehe, takker :D Jeg nyder også virkelig at skrive den og fedt at se at nogen andre end mig følger lidt med ;)

Jeg glæder mig til at møde dine bæster på slagmarken. Vi må se om du får lov til at angribe mig før nogle andre gør det :P

Bastian
"You are not allowed to repeat anything you hear. You have to say what you didn't hear even if it is hearsay.
And you can't say what you see. So you have to say what you see without saying what you saw. Do you see?"

Omegon

Så er det runde 5 i kampagnen i den anledning har jeg været nødt til at få noget mere core i hæren. Ville ellers gerne bruge den hele på special, for alle de seje drenge er jo special :P
Men core skal der til, så jeg har introduceret 20 swordsmen til min hær. Disse bliver kørt som et support detachment, så jeg kan prøve nogle at alle de der seje support actions, som der er i min bog. Skal nok blive sjovt!
Men jeg havde ikke nogle malede swordsmen, så blev jeg jo nødt til at male. Fik malet 17 stk, da jeg havde nogle semifærdige nogen liggende. Synes selv de blev ret seje:

Når nu jeg var igang fik jeg også salmet 2 andre projeter op, som har ligget udfærdige i et stykke tid. Jeg blev derfor færdig med min morter og 10 flagellanter mere. Er nu oppe på 20! :D

Nogle af flagellanterne havde støberester tilbage i ansigtet, men fik dem let og elegant til at lige ar i stedet ved at bruge lidt rød glaze ;)

Da maler-bug'et havde bidt, fik jeg også lige lavet et kannon færdig, som jeg havde liggende. Den var egentlig malet af ham jeg havde købt en stort del af min empire hær af, men den havde ikke de rigtige farver og jeg malede stort set alt om på den, da jeg ikke var tilfreds med kvaliteten. Det endte med at blive et look som sigtede efter en brugt og semismadret kannon, med masser af forgeworld rust og sod pigment på.

Og til sidst lige et gruppe billede af de nyeste malet. Er svært tilfreds med det og glæder mig til at male mere. Det næste jeg går igang med er en Unitfiller (som kan bruges til forskellige enheder) og et banner til swordsmen. Burde også male et par State millita modeller, men lysten er der ikke rigtigt. Vi må se hvad det bliver til.

Bastian
"You are not allowed to repeat anything you hear. You have to say what you didn't hear even if it is hearsay.
And you can't say what you see. So you have to say what you see without saying what you saw. Do you see?"

Ninu

"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

kpl.blutch

Skal jeg skydes af en kanon, er det i det mindste altid noget, at den er godt malet :)

Christoffer

Omegon

Takker drenge  :D

Det er faktisk min kannon nummer 2, men jeg tror kun jeg får den brugt i de helt store spil, da jeg ikke er den store fan af for mange wm's. En er hver er målet, så skal også have et rocket battery på et tidspunkt.