News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Hjælp ny Undying dynasties spiller!!

Started by Fenris, 14 April, 2016, 11:39:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fenris

Hepaaaa

En af min venner er blevet tændt på 9 th og har ikke spillet i nogle år.

Han er brændt varm på UD/TK og vil købe en hær fra bunden.

Han har spurgt mig hvad der virker, men da jeg intet kender til UD i 9 th. vil jeg høre om der er nogen af jer der kan lave et udkast til en 2000 points liste der virker uden at være bisse plat.?

Kasper

Mr. Burns

Hmmm.

Den er lidt svær, da der jo ikke er nogle af os der spiller UD/TK
Hvis han vil prøve nogle spil inden han går stort i gang, så står mine VC nede i klubben, og kan godt lånes (selvfølgelig passes ordentlig på)
Burde give en mulighed for at proxie meget af UD/TK hæren.
Battle Brother
Castellan
Emperor's Pride

Fenris

Ja.. jeg tænker at Christoffer,Bastian eller en 3. part måske ved lidt om TK/UD.

Og jo tak, jeg har sagt til Mikael at han bare kan låne en hær hvis han vil prøve spillet inden han køber ind..

corky

Er det mumier, Chariots eller monstre han synes er fedt?
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

Fenris

Quote from: corky on 14 April, 2016, 12:18:18
Er det mumier, Chariots eller monstre han synes er fedt?

Tror han vil have en sjov all round hær.. og en der virker på "hygge" plan

Hvis vi stadig spillede 8 th Tomb Kings ville jeg anbefale noget med:

1 Tomb King
2 Præster
6 chariots
20 tomb guards
20 Archers
Casket of souls
3 stalkers
3 serpents
1 scorpion
1 war sphinx
3-6 ushapti
1 skull catapult

Men som sagt ved jeg ikke hvordan hæren er i 9 th. og om der er nye units

MIKFRE

Hej alle

Og tak fordi i gider kigge på det. Som Kasper skriver, en sjov hær der virker, men monstre er jo altid et hit  ;D

/Mikael

kpl.blutch

Med fare for at lyde meget grov, så ville jeg overveje at finde en anden hær at spille

GW har fjernet TK/UD fra deres produktion, så du kommer til at finde mere eller mindre hele hæren brugt, enten herinde eller på ebay/DBA

Du kan jo bare kigge i salgstråden og se, at der allerede er et par stykker der spørger efter dem, og da de går ud af produktion, kommer prisen til at ryge op under loftet på modellerne inden særlig længe

Men hvis du insisterer:

6 shabti's
20-25 skeletter
1/2 gange 3 chariots
1/2 units skeleton horsemen
5 cataphracts
3 sandstalkers
2 battle/dread spinx's
characters

Så burde du sådan cirka være der :)

Christoffer

Fenris

Quote from: kpl.blutch on 14 April, 2016, 13:18:45
Med fare for at lyde meget grov, så ville jeg overveje at finde en anden hær at spille

GW har fjernet TK/UD fra deres produktion, så du kommer til at finde mere eller mindre hele hæren brugt, enten herinde eller på ebay/DBA

Du kan jo bare kigge i salgstråden og se, at der allerede er et par stykker der spørger efter dem, og da de går ud af produktion, kommer prisen til at ryge op under loftet på modellerne inden særlig længe

Tak! en rigtig god pointe Christoffer..

MIKFRE

Quote from: kpl.blutch on 14 April, 2016, 13:18:45

Men hvis du insisterer:

6 shabti's
20-25 skeletter
1/2 gange 3 chariots
1/2 units skeleton horsemen
5 cataphracts
3 sandstalkers
2 battle/dread spinx's
characters

Så burde du sådan cirka være der :)

Christoffer

Nu spørger jeg sikkert dumt. Hvad GW figurer kan man bruge til de forskellige, mere så jeg ved hvad jeg skal finde!

Koller

The Drunken Commander

Jeg er dværgen fra helvede - Marcus Kerns personlige lapdog.

Morten Pedersen

Warlord Supreme 2016
No matter how bad life gets, you can always watch a Star Wars marathon!
Click here for Bacon!

Omegon

Heg har en semi-stor hær liggende på loftet, malet, som samler støv hvis det har interesse

Her er lidt billeder af male std

Har ikke rigtig kigget på reglerne til de nye Tomb Kings / Undying Dynasties, men er sikker på at rasmus har et godt indblik i dem :) Vil da gerne kigge på dem og skrive hvad mine tanker er omkring dem, hvis det har interesse?

Bastian
"You are not allowed to repeat anything you hear. You have to say what you didn't hear even if it is hearsay.
And you can't say what you see. So you have to say what you see without saying what you saw. Do you see?"

MIKFRE

Ville egentlig helst selv male, men skriv til mig hvad du har og hvad du vil have for det, så kan det jo være jeg skifter mening  ;)

Omegon

"You are not allowed to repeat anything you hear. You have to say what you didn't hear even if it is hearsay.
And you can't say what you see. So you have to say what you see without saying what you saw. Do you see?"

kpl.blutch

Her er en liste (cirka, som jeg husker den) som en af de "gamle" TK/UD spillere herinde spiller med

Tomb architect (general)
2 x death cult acolytes

ca 20 skeletons
2x3 skeleton chariots
5 skeleton cavalry (horsemen)
6 shabtis (ushabtis)

5 tomb cataphracts (hvad hulen hed de slangeriddere i 8.)
3 sandstalkers (dem der, der 'stirrer' en ned i helvede)

2x battle sphinxs (war sphinx)

Listen sparker som en hest, og så skal du ikke male så hulens mange skeletter

Christoffer

Fenris

Quote from: kpl.blutch on 14 April, 2016, 15:09:27
Her er en liste (cirka, som jeg husker den) som en af de "gamle" TK/UD spillere herinde spiller med

Tomb architect (general)
2 x death cult acolytes

ca 20 skeletons
2x3 skeleton chariots
5 skeleton cavalry (horsemen)
6 shabtis (ushabtis)

5 tomb cataphracts (hvad hulen hed de slangeriddere i 8.) NECROPOLIS KNIGHTS
3 sandstalkers (dem der, der 'stirrer' en ned i helvede) SEPUCHRAL STALKER

2x battle sphinxs (war sphinx)

Listen sparker som en hest, og så skal du ikke male så hulens mange skeletter

Christoffer

Jeg syntes der mangler Archers, casket of souls og skull catapult... Og så drop Warsphinx nr 2

kpl.blutch

Selvfølgelig kan du tweeke listen som du synes. Drop en sphinx og få noget andet ind f. eks

Pointen var bare, at den unge mand gerne ville spille monstre/monstrouss modeller, og dem er der mange af i listen (de er også sjovere at male end 120 skeletter)

Christoffer

Fenris

Mikael elsker at male  :D men ja du har ret

corky

Hvis du skal ud at starte hæren forfra, så er her et par råd:

1. Vent lige 14 dage til reglerne ligger fast.
2. Lav en hær hvor du er med i spillet - alle faser(movement, Skydning, magi og combat.)
3. De fleste choices er ok, dog ville jeg køre få skelletter og mumier.

Mainstay i en sjov UD hær er følgende:

Minimum 2 mages + en arcitect/necrotect
6 Ushapties
6 Chariots
1-2 monstre
20 skelletter

Resten bestemmer du selv - men det er en start og så får du og dine modstandere sjove spil
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

Fenris

Tak for alt jeres input og links...

Jeg tror lige Mikael tænker over om det er den hær han vil prøve at skaffe... Og så ser vi hvad han kommer frem til

God weekend

catandy

Halløjsa,

Hvis du lige skal have prøvet dem lidt af har jeg en af hver hær stående. Jeg kan godt stille dem ud i klubben.

Som det bliver nævnt, så vent lige til 1.0 reglerne er på bordet 30. april.

Som Undying Legion ser ud nu ville jeg ikke sætte min lid til ushabtier.

6-8 chariots (tror jeg har nogle umalede jeg kan kaste efter dig)
2 af de store dyr med breathweapon (tror jeg har en umalet)
2-3*(5 stk) skeletheste
Skeleter både med buer i mindre enheder og hand weapon shield i en blok
graveguards
2 katapulter
Casket

Jeg ser egentlig lige hvad jeg har umalet, så kan du jo starte der. Prisen er, at du langer Kasper en fadøl.
Nihil temptatum, nihil adeptum.

Fenris

Mikael du må smide nogle WIP billeder op af hæren så vi kan følge med  :)

Mr. Burns

Mikael, jeg så i lige i går at Faraos i Lyngby har lidt Tomb Kings stående på hylderne.
Battle Brother
Castellan
Emperor's Pride