News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Painting's optional

Started by salun, 23 April, 2013, 22:52:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

salun

Kontoret er stort set pakket ned, og fyldt op med flyttekasser i stedet, og der er under 14 dage til vi klarer den store omgang flytning.
Det bliver rart at få overstået ;D

Hovedparten af nørde-tingene er også pakket ned, og der er nu stort set kun Blood Bowl tilbage - det bliver ikke pakket for langt væk, da vi netop har startet liga op i Dragons Lair Odense, og både konen og jeg spiller med. Hun med Necromantic Undead, jeg med Orcs. Og med en lille male-weekend hos en kammerat - der også er med i ligaen, med Lizardmen - så har jeg faktisk fået leget med farver :D

WIP på Orc holdet, Da White 'And Orcs:

Planen er at de skal over i et farvetema der minder om Uruk-Hai's fra LotR filmene, så nu må jeg jo se om det kan lykkes.
Ud over de 12 her, så kommer der 1 Line Orc, 1 Troll (conversion baseret på AoS Orruk Megaboss modellen) og 2 Goblins til, ift. de 16 der må være på holdet. Jeg skal bare lige finde et par gobbos som jeg syntes passer ind...

Og så er jeg ved at samle sammen hvad jeg kan af ham her:

med henblik på at male ham i en masse forskellige versioner (Deathwatch, variant-farver, nye teknikker o.lign), bare fordi jeg syntes det er en af de fedeste modeller der er lavet, blandt de gamle GW dukker.
Så er der nogen der ligger inde med nogle, eller kender nogle der gør, så vil jeg meget gerne aftage dem :)

rosenaa

Ellers kan jeg sælge dig noget siliconstøbemasse  ;)
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

salun

Flytningen er overstået, og der er ved at komme styr på kontoret :)
Det er ikke blevet til det store figur-halløj endnu, men jeg er ved at finde farver til mit BB Orc hold, konen er ved at male sit Necro Horror hold, og så har jeg fået bygget min trold ;D

Jeg er godt tilfreds med modellen, men for hulen hvor gik hans første kamp ringe :(
Min første tur slår han sig selv i gulvet, som min første action. Dernæst bliver han Foul'et til -1AV, hvilket han regenererer, og da han så kommer på banen igen til andet drive, så bliver han da banket i jorden igen, og er ude resten af kampen - TRÆLS!! >:(

Jeg kom også til at impuls-købe en Start Collecting Sylvaneth boks, og er stille og roligt gået i gang med min plan om en hjemmelavet 40K Eldar Avatar, baseret på en Treeman - billeder følger når der er noget at vise...

salun

Long time - no siege ;)

Min Warmachine Khador samling er væk, byttet til en Iron Hands Space Marine hær :)
Nu skal jeg så bare beslutte, om jeg skal have to loyalist hære, eller kun en enkelt...

Til min Emperors Wardens har jeg vist egentlig det meste af hvad jeg har brug for, på nær nogle vehicles, og den er jo ret meget bundet sammen med mine andre hære rent fluff-mæssigt.
Quote2x Stalker / Hunter
Whirlwind / Razorback
3x Drop Pod
2x Dreadnought w. Multi-melta & CCW – 1 on sprue
2x Venerable Dreadnought (metal)
Dreadnought w. Autocannon & Missile Launcher (FW)
Dreadnought w. Assault Cannon & Missile Launcher (FW)
Librarian
Terminator Librarian
2x Chaplain – 1 conversion
Terminator Chaplain
Calgar – Power Armor
Calgar – Terminator w. 4 Honour Guard
Tigurius
Chronus
Sicaruis – no right hand
Telion – no bolter
Games Day Captain w. Thunderhammer (need storm shield & jump pack)
11 Masters of the Chapter – 3 w. Axe & Shield, 2 w. Hammer, 3 w. Sword & Bolter, 3 w. Powerfist & Sword (missing 1 sword)
20 Veterans – 9 w. Bolters, 11 w. CCW
10 Veterans w. Jump Packs
Standard Bearer
3x BfSP Captain
10 Terminators – 8 on sprue, 2 glued + 1 legs
8 Rhinos on sprues – 3-4 as optional Razorbacks, 1missing outer right plate
9x5 + 49 legs + 1 + 35 (2 assault) = 130
9 heavy bolters on sprue + 3 loose + 2 metal + 2 on models
8 plasma cannons on sprue + 5 loose + 4 metal + 1 on model
6 Lascannons on sprue + 4 loose + 4 metal + 2 on models
4 multi-meltas on sprue
3 missile launchers on sprue (1 heavy, 2 upgrade), 7 loose (3 heavy, 4 upgrade)
19x4 torso fronts + 3 + 9 (Mk VIII) + 2 (comp. Champ. + Apo.) + 1 + 1 + 59 + 3 (captains) = 154
19x5 torso backs + 4 + 1 + 37 = 137
10 glued torsos (2 captains)
6 Devastators (metal)
6 Scout Bikers – no bikes
18 Scouts
Ca. 200 modeller + karakterer/helte

Min Avatar conversion er nået ret langt, men den har ligget still den sidste tid. Vil prøve om ikke jeg kan få den færdig, og så komme i gang med at smide noget farve på den.

Og så er kontoret ellers efterhånden ved, mestendels, at være på plads.
Desværre er min Windows Phone afgået ved døden, og min nuværende LG er lort til at tage billeder, så skal lige finde ud af hvad jeg gør på det punkt. En af de nye Nokia frister rigtig meget, hvis deres kamera er lige så godt som før i tiden, men der skal lige findes penge...

Billeder i næste uregelmæssige opdatering - det lover jeg ;D

Egrimm

Quote from: salun on 15 August, 2017, 01:12:39
Desværre er min Windows Phone afgået ved døden, og min nuværende LG er lort til at tage billeder, så skal lige finde ud af hvad jeg gør på det punkt. En af de nye Nokia frister rigtig meget, hvis deres kamera er lige så godt som før i tiden, men der skal lige findes penge...
De ny "Nokia" (som egentlig bare er en kinesisk producent der har købt retten til at bruge navnet, det har intet med de egen-producerede Nokia mobiler at gøre) har udmærkede kameraer til prisen, men de er ikke fantastiske. Det er desværre lang tid siden Nokia har været i top med kamaer i det hele taget. Pt har Samsung og Apple nok stadig de bedste mobil-kameaer, omend Huawei, LG og HTCs topmodeller også er udmærkede.

Synd at du opgav Warmahordes, men selv jeg er begyndt at føle at det spil er ved at falde fra hinanden i en retning jeg ikke føler er den rigtige.

salun

Nyt år, nye planer.

Har nu helt droppet mit hjemmelavede Chapter, og går i stedet all-in på Iron Hands.
Det vil sige ~250 umalede modeller + nogle af de IH jeg allerede har som skal males om.

Og så har jeg tænkt mig, at jeg i år skal have en mal-til-køb rate for eksisterende hære på 1-1. Ellers bliver jeg aldrig færdig...

Endelig vil jeg prøve at få spillet mindst 1 spil 40K om måneden, i det omfang depression og familie tillader det.

Jeg kan ikke lige få Imgur app'en til at arbejde sammen med mig ift. at lægge billede på forum, så det må vente til jeg har min tablet oppe og køre igen. Så har jeg måske også endelig fået smidt noget maling på de første par Iron Hands, og ikke bare lavet en conversion på min Primaris Captain fra start sættet.