News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

European Warhammer Team Championship 15-16 July

Started by El Rey, 20 January, 2006, 02:30:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

El Rey

Men med bus skal vi ikke til at skifte, det skal vi jo nok et par gange med tog. Og det er jo også lidt træls.

ul

Hvordan arrangeres transport fra københavn?

Overvejer at tage med og lege journalist for en weekend, hvis at der er plads i en eventuel bil og det ikke kommer til at være alt for dyrt.
Better to be silent and have people think you're stupid, than to open your mouth and prove them right.

Vedel

Quote from: ul on 17 June, 2006, 20:26:39
Hvordan arrangeres transport fra københavn?

Overvejer at tage med og lege journalist for en weekend, hvis at der er plads i en eventuel bil og det ikke kommer til at være alt for dyrt.

Det ved vi ikke endnu.... Men lige meget hvad så tror jeg udgifterne er de samme om det er tog eller bil. Måske lidt billigere i bil, men ikke meget!

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

El Rey

Der er også en turnering man kan spille ved derned for dem der ikke er med på selve holdet, så vidt jeg ved.

Waaargh

Bare som en sidebemærkning så vil det være fedt med en som kan dække kampene med batreps/billeder, og måske lidt interviews :D

Der er jo selvfølgelig en del ting som skal passe sammen, og det kan godt være at der ikke er plads i bil til en sådan person (Ul) . Fordelen ved at en tager sig af at dække begivenheden er at spillere kan koncentrere sig om det der er vigtigt - at spille Warhammer OG VINDE GULD.

Og for at runde af vil jeg da lige ønske held og lykke dernede ;D
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

El Rey

Ok, vi skal gerne have alle listerne her i dag.

Jan D'Souza

Hejsa. Jeg har reserveret 5 billetter med Dsb fra Århus H. d. 14/7 kl. 8.05 mod Berlin og med hjemrejse d. 17/7 kl. 16.21 fra Berlin. Billetterne koster 800 kr. per stk. og de skal afhentes og betales senest. d. 10/7.

Mvh. Jan

Hov :D

Stefan

El Rey

Daniel

Fair enough Jan.
Godt at nogen tog en beslutning...

Kan de afhentes fra alle stationer?

Og har alle ikke lavet deres lister. Skal du have dem i et andet format eller hvad Kent?

Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

El Rey

Jan D'Souza

QuoteKan de afhentes fra alle stationer?

Det tror jeg - jeg er dog ikke sikker (man skal vel oplyse det løbenummer jeg har fået).

Mvh. Jan