News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Organisering af hobby bord

Started by DonTooth, 07 February, 2018, 14:25:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DonTooth

Hej Alle,

Jeg skulle lige høre hvordan i organiserede jeres hobby bord - er træt af rodet og vil gerne have et system hvor jeg kan have alle mine ting organiseret så det ikke ligner en slagmark hver dag.

Jeg har kigget lidt på Hobbyzone-pl - og så har jeg kigget lidt på Back 2 Basic-ix - og ellers skal man ud i noget Moppe serie fra Ikea - men jeg ville høre om der var nogen der havde fundet en lige så smart ide? eller har nogen erfaringer med ligende systemer?

guapo

Hej DonTooth,

Her er et billede af mit setup som jeg er ret glad for:

Jeg vil ikke påstå at det altid er så ryddeligt ud, men princippet er at sætte en maling på plads straks efter brug og det lykkes for det meste... ::)
Smile, it enhances your face value

rosenaa

Jeg har et skrivebord i min hobbykrag i biblioteket

Skuffer til maling, naturmateriale som sand græsfiber mv, plastplader, træpinde mv. og div figurer

På en hylde et lille skuffedarier til pensler, knive, værktøj og lidt ekstra dele

Og så to lamper, hvoran den ene har forstørrelsesglas i

Og selv her roder det ind i mellem  ;D
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Wolfboy

Personligt har jeg 2 malestationer fra GW som har alle mine pensler, bor, flock, lim, osv. Maling har jeg lidt i tema, alt efter hvad jeg arbejder på for tiden. så bytter jeg lidt ud i det. Jeg har et skære/malebræt som jeg har figurene på.

På den måde kan jeg hurtigt skifte imellem projekter og sidde i forskellige rum alt efter familiens humør osv.

Troels S

Jeg er så heldig at være gift med en tolerant kvinde, som har accepteret, at en stor del af kælderen i vores hus er dedikeret til min hobby.

Har derfor et relativt stort og fast malebord med tilhørende skuffer som kan indeholde diverse tilbehør.

Malingerne har jeg på to "Large paint stands" fra hobbyzone.pl.

Et med 26 og et med 36 mm huller hvilket giver et rigtig godt overblik over mine malinger. Jeg er rigtig glad for dem og de passer rigtig godt til mit ordensgen.   
"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus