News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

User Interface og den håndholdte

Started by Waaargh, 04 March, 2018, 20:44:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Waaargh

Ah, forår. Ja, eller sibirisk vinter. Nåh, det er ihvertfald marts. Og så sker det skønne i takt med at vejret bliver varmere, at månedernes navne bliver kortere...

Det har undret mig lidt at jeg ikke altid får mulighed for at trykke "Show new replies to your posts", når jeg er på mobilen. Jeg er ganske sikker på at det skyldes længden på månedens navn. Da vi nu er kommet ind i marts, betyder det åbenbart noget for hvordan forummets øverste linjer bliver vist.

Det er jo rart at se om der er kommet noget nyt i tråde hvor jeg er aktiv og følger. Er det noget Powerfist evigt arbejdende folk kan se på? Det vil være alle tiders hvis jeg også kan se nye indlæg i særligt udvalgte tråde, når vi kommer til august.

Mvh. Morten
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

Frede

Det problem har været oppe at vende mange gange, men er aldrig blevet løst.

- F -

Egrimm

Det vil med stor sandsynlighed kræve et andet tema til SMF, eller en vis omskrivning af CSS koden til det nuværende så det ville komme ud på et, og så risikerer vi at forummet ændrer udseende. Det burde dog være til at gør, det er ikke det værste system at style - men det kræver at nogen i admin gruppen har mod på det/tid/erfaring dermed. Jeg er dog sikker på at vi er mange brugere der kunne hjælpe måtte de ønske det :)