Blood Knights - Grey Knights army blog

Started by PaperBlake, 25 September, 2007, 12:09:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Powerfist

Jeg syntes det holder.
Man kunne sagtens lave noget mere flashy, men meh... Jeg syntes det er helt fint.

Enig i at der godt kunne g?res lidt mere ud af skjoldet.
Thomas Powerfist Bærentsen

Kilgore

Grey Knights har altid været rigtig flotte modeller IMO og dine maleevner gør dem absolut ikke grimmere.   8)

Virkelig flotte. Jeg glæder mig til at se når du får malet en Landraider.
"I am a gorilla." - At last the 1948 Show

PaperBlake

Jeg er enig i jer alle med at han ikke er så fancy som kunne forventes af en brother captain / grandmaster, men som i også siger synes jeg at han holder. Og derfor skal han ikke laves om på i lang lang tid. Tak for jeres kritik og kommentare :).

Lige nu arbejder jeg på den første hold grey knights (5 tilbage i en 7 mands gruppe). De bliver lavet production-line style.

Angående Landraiders; de skal konverteres big-time. Den 3. Landraider er på vej i posten, sammen med masser af Forgeworld GK døre, gotiske bits fra cities of death, og plasticard. Det meste kommer når min far kommer fra USA i midt-november, så der er lang tid til. Desuden vil jeg konvertere alle 3 på en gang, så det bliver en længere projekt ;).

Lamina

Jeg synes han er herreflot ;D En nem forbedring ville være at lave lidt sod på våbenets munding, men det er langt fra nødvendig. Det ser godt ud, som det er lige nu.

PaperBlake

Bad news and good news. Bad news first:

Jeg er kørt død i mine Blood Knights. Jeg har simpelthen bare ikke lyst til at male dem ligesom før, og derfor kommer denne blog til at tage en lille pause.

Good news:

Jeg er blevet forelsket i Trollbloods, og er dermed godt igang med en lille hær trolde. Jeg poster en ny blog med dem lige om lidt, som jeg håber at i kigger i og kommenterer :)

Peder

Quote from: Shinsei on 25 November, 2007, 17:08:31
Jeg er blevet forelsket i Trollbloods, og er dermed godt igang med en lille hær trolde. Jeg poster en ny blog med dem lige om lidt, som jeg håber at i kigger i og kommenterer :)

Det kan jeg godt forstå. For the kriel!!!
Blast from the Past
Peder Holdgaard Pedersen
Ninja-Kat

PaperBlake

Andreas Pedersen

Hvilken rød har du brugt, er det bare blood red.
Mvh.
andreas
***HEIMDELL HARLEQUINS SUPPORT***
painters pledge Painted:60 brought:100 (og det er kun for 09!!)

PaperBlake

Blanding af P3's Umbral Umber -> GW's scab red -> GW's blood red, og bygget op i lag.

Ivan

Lækkert male arbejde... men bad-ass??
Venerable Dreadnougth
Lord Inquisitor of Ordo Ritus, Castellan
Emperor's Pride

PaperBlake

Fah Uhl

Bad Ass virker passende! De kan ramme forbi selv om de er twin-linked.

Men igen virkelig lækkert malet!
"The mind is like a parachute - it doesn't work if it's not open - Frank Zappa

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist!

Ilithien

Battle Brother
Mal jeres basekanter Sorte!!

Psykomamba

Hold kæft Blake! Det ser noget så godt ud.. Nu gider jeg næsten ikke komme ned med mine Necrons de ligner jo ingen ting..

Det bliver fedt at se hele din hær, for det der ser sq godt ud!
Jeg udvider langsomt min Vostroyan Firstborn hær i denne blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=638.0