News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

.....Tja, s? m?tte det jo ske.....

Started by Powerfist, 02 August, 2004, 22:49:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Powerfist

QuoteMen har ogs? h?rte at i har et par stykker derop som kan finde ud af at spil Fantasy.

....Ja, men jeg flyttede jo til ?rhus s? nu er der kun ?n tilbage ;)

Thomas "Powerfist" B?rentsen
Thomas Powerfist Bærentsen

Frost

Personlighedsspaltning, PF?  ;)

Pas p? der ikke kommer en admin forbi, ser du spammer, og banner dig  ;D

Og velkommen til det rigtige spil  :)
Livet er som en barneskjorte
- kort og beskidt

Ravage

hej power! hva er den er g?et over til fantasy? n? ja det er jo chaos med slaanesh s? det smager vel lidt af fugl. jeg er selv n?sten f?rdig med min fantasy 2000 points h?r(mangler 6 grail knights og en questing knight) men det er jo for lidt til at deltage i nogen tuneringer nu om dage da man skal ?benbart have 2250 eller 2500 point... s? jeg deltager ikke i battlefield aalborg is?r da min s?gen efter gralen har gjort at min 40K h?r er blevet lidt overset. til geng?ld bliver hver eneste model convertet s?...

men jeg regner med at tage med til battlefield bare for hyggens skyld og s? kunne det jo v?re at vi kunne tage et slag fantasy p? et tidspunkt? hvis du selvf?lgelig kommer og gider?

btw nogen der er friske p? necromunda deroppe og noget andet spas?
Quote from: Honsou on 02 February, 2009, 11:50:52
Du er så nørd at jeg føler mig helt normal

Spectrum

Ooops, undskyld misforst?elsen med den beastherd, og undskyld det langsomme svar.

Til mcpolle:
Det jeg mente var, at jeg syntes beastherden burde v?re st?rre, men, at jeg alligevel ikke var sikker, da jeg ved, at du nok har mere styr p? det end mig. :)

Jan D'Souza

Hej Thomas. Jeg er frisk p? et spil til spilaften p? torsdag d. 2.9 i minatyr... Er det noget der kunne friste?

Honsou

De nye chaos warriors er jo ultimativt fede, men ok, hvis du synes at en chaos chariot er grim s? ved jeg ikke hvad jeg kan give af r?d?????

Eller mente du en beast chariot?

Dragon Ogres er gode, og virkelig l?kre at male synes jeg.

Dragon Ogre er 70 pts

Move 7, styrke 5, touhgness 4 og 3 wounds

De kan s? f? lidt armour og great weapon, s? de pludslig smadrer chariots og tr?m?nd............og andet.

Jeg spiller en blanding af khorne og beasts, med et enkelt unit furies med, da de kan bruges til at charge onde empire's cannon crew. :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Sharingan

K?b Archaon - Lord of the end Times - og skift til Khorne istedet, de er en del bedre.. Samtidigt, s? overvej en Greater Deamon Of - ? - De rykker alts? i en kamp..

-Anders.
Anders Overgaard - Ribe - Sygko?

Knightofni

Archaon er en special chracters, og n?sten ingen turneringer vil tillade dem, s? det kan jeg absolut ikke anbefale.
Khorne er ok, men mod en dygtig og hurtig modstander bliver de rykket rundt p? banen pga. deres frenzy.
Greater Deamons holder kun i deamon legion (den +1Ld betyder s? meget). Det er da ikke uh?rt at en bloodthrister charger ind pga. frenzy, bliver udfordret af en champion som bliver kl?vet ned i jorden men regimentet vinder stadig pga. musician og man sl?r 10 p? sin instability test.... Og det var s? den Bloodthrister
Den eneste Greater Deamon jeg kunne finde p? at spille med var den store kylling, og kun i en deamon legion h?r. Eller m?ske i et 5000p slag