News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

England Turnering :-)

Started by mcpolle, 09 March, 2010, 17:36:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mcpolle

hej gutter

har lige kommet hjem fra en teu til Liverpool, hvor der var 5eller 6 af deres ETC gutter afsted, jeg tog en meget lille og sød HE hær afsted, restriktionerne meget ala ETC, så det var rart at se hvad de spillede.

De spille Skaven med en Furnace, det var også en Skaven som vandt, en furnace, doomwheel, ingen jezzails, listen kan ses på TWF, under tournaments, Mersey meltdown.

Deres Demon spiller, spiller meget med Nurgle, meget som den som vandt GF sidste år. Ikke sikker på at den bliver den, men han sppiller den meget.

Har set deres Empire spiller, det er Ben Johnson, god spiller, kender godt sin hær, spillet med en Lector på hest, BsB og 2 mager. Stank

Deres WE spiller, virker ikke det bedste, fik et test spil mod ham, han regner med at spil med staven, og havde kun 1 gang Wild riders.

Ben Curry kommer til at spil deres DE, han har spillet dem MEGET, i mange facon, men tror næsten sikker på at han kommer med en drage.

slkal  måske afsted en gan gmere før ETC, så kan se hvis jeg kan få lidt mere ud af dem, men det kunne være smart hvis dem spm spiller mod Skavens prøver at spil mod en furnace, de snakket om Italien og dem spiller med dem.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Jan D'Souza

Hvordan gik det? Dine spil og placering?

AndersN

Mht. Skaven skal vi faktisk virkelig f? testet imod furnace (og evt. bell). Jeg har endnu ikke set dem i DK og vi skal vide og have en fornemmelse af hvordan de fungerer, hvis vi evt. skal spille mod dem dernede.

Var der noget i faqen om at jezzails var 3-5? Skrev en eller anden vist :P
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Jan D'Souza

Jeg kom til at tænke på, hvordan et bansheehyl virker på en plague furnace? Man kan vel bare skyde efter den - med ld 0... Så dør den ret let :) På trods af at man rammer præst på 6´ere. Bruger furnace præstens ld, eller er det efter randomisation at man trækker ld fra?

AndersN

Hvordan virker den på stegadon med character?
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Asger

mcpolle

Jeg log på em 10plads da vi gik igang med det sidste runde, fik spillet mod en anden HE, det kunne ikke har været meget bedre for mig, han havde en Moon drage, BsB og en lvl 2 med 2 scrolls,

Fik ham til at flygte i 1. runde med hans Tiranoc chariot, igennem hans egen bolt thrower, med magen, fik 5 hits, fik dræbt 1 crew.
Fik skydt 3 wounds af dragen i samme tur,
tur 2, fik charget lion chariot i siden af hans 14 swordmasters, og 3 princes i fronten, fik dræbte 1 swordsman.
han kunne ikke få noget til at spil, så han kom forbi og åndet på min Føtex vøgter, med min BsB og Lvl 4 i, fik dræbte et enkelt, tog en panic, slog en 10er, de løbt væk, igennem mine white Lions, og død ved hans swordsmasters.

Tak for spillet, han sagde selv, han vidste ikke hvordan han kun slå mig, jeg havde ham pakket godt nok ned i kufferten:-)

Tabt 20-0, og det var slet ikke fortjent. pyt, jeg lånte hæren, og de baser var ikke det samme, så fik jeg ikke så højt for maling, var til Brande hvor min liste skulle har været sendt afsted(havde ikke set det :-()
så fik jeg ikke de 10 point for det, OG, de spillet med fair plays stemme, hvor i hvert spil ,man  gave fra 0-4 i stemme, fik 13 ud af 20, så kom ned fra en 10,plads til 75.
Skuffet var jeg, men pisse hyggeligt weekend, jeg fik sagt noget om en masse ting vi (ikke) skulle have med til ETC :-)
Og fik set lidt af deres ideer:-)

Derfor vi skal træne mod furnacen, har købt et, og har samlet den også.

polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Asger

Nøj en bitter afslutning...

Asger

Stunke

Quote from: AndersN on 09 March, 2010, 17:53:50
Mht. Skaven skal vi faktisk virkelig få testet imod furnace (og evt. bell).

Vil I låne rotter til testdagen hjemme hos Asger?
Jeg kan nok sagtens nå at lime noget der ligner et fyr og en klokke sammen til jer hvis det skal være.
Send en PM hvis det er noget andet end det Troels havde med til 2MD i står og mangler at spille imod.
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Asger

Tusind tak for tilbuddet! Vi skal lige tænke over hvad der skal testes mere præcist, og i worst case scenario har jeg selv en Skaven hær liggende, omend den ikke er opdateret til den nye bog og derfor mangler en del småting :)

Asger

Troels C

Fyr er spændende! Især når det IKKE bouncer ud af unit længere.

Jeg er dog mest til klokken.. Det der 4+ ward save er godt på pelsdilleren ;D

Jezz 3-5 øv!! Vil lige nærlæse FaQ.