News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Buddha's Malifaux Eventyr

Started by danishbuddha, 01 August, 2016, 13:18:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danishbuddha

Efter inspiration over på fjæsen, med malemål på 1 Soul Stone om dagen (Malifaux's pointskala) har jeg fået gang i penslerne igen. Bunken af umalede figurer på arbejdsbordet er støt voksende efterhånden som flere factions kommer til, så forhåbentlig kan bloggen her være med til at jeg måske kommer i bund eller bare kan se en udvikling af mine maleevner.

Factions [SS malet; Nuværende projekt]:
Outcast [13; 0]
Arcanist [0; 0]
Guild [0; 0]
Gremlins [0; 46]
Neverborn [0; 0]
Ten Thunders [0; 24]

Der lægges ud med en Desolation Engine på 13 SS
Come on everybody, lets do the WAARRGH
Befinder sig et ukendt mørkt sted, med mærkelige mennesker.. De lokale kalder det for jylland..

thor trommstrong

rosenaa

Han ser virkelig ud som om han står på skøjter  ;D
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

danishbuddha

Så kom jeg lidt videre med bæstet og udover at forbedre min male evner skal jeg hvist have bygget mig en lyskasse også
Befinder sig et ukendt mørkt sted, med mærkelige mennesker.. De lokale kalder det for jylland..

Honsou

Jeg kender alt for godt det med at det hober sig op. Jeg spiller meget Outcast og ressers, men har også en stor/voksende del Neverborn, og en del Guild og en sjat Arcanist.

Jeg er ubesejret med Desolation Engine, dog kun med 3-4 spil som baggrund, men jeg synes den har været god. :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

danishbuddha

Quote from: Honsou on 06 August, 2016, 16:10:04
Jeg kender alt for godt det med at det hober sig op. Jeg spiller meget Outcast og ressers, men har også en stor/voksende del Neverborn, og en del Guild og en sjat Arcanist.

Jeg er ubesejret med Desolation Engine, dog kun med 3-4 spil som baggrund, men jeg synes den har været god. :)

Må jo nok indrømme at den røg med i en gencon ordre kl sent om natten/tidlig for et par år siden, for det er en af 3 oucast modeller, jeg er jo primær Gremlin spiller med de andre factions støt voksende, dog med outcast nederst i hierakiet.

Surko

Skal der ikke noget mørk ink ovenpå ham der? tror virkeligt det ville gøre meget for figuren :) Men flot ser den ud ihvertfald!

danishbuddha

Quote from: Surko on 07 August, 2016, 11:37:44
Skal der ikke noget mørk ink ovenpå ham der? tror virkeligt det ville gøre meget for figuren :) Men flot ser den ud ihvertfald!

Det var ikke min umiddelbare plan, da den oprindelig plan var at lave den som albino, så der kommer måske en meget meget tynd lyserød wash henover, men det skal lige testes på nogle andre modeller først.

danishbuddha

Så blev desolation engine færdig og 3 TT samuraier påbegyndt, billeder kommer senere.

danishbuddha

Så kom der langt om længe billeder af den færdige Desolation Engine

med udsigt til endnu en forhåbentlig hyggelig turnering til dette års Avacon, så har fokus rykket sig over til mine gremlins, så de kan blive turneringsklar.

Seb

God plan med en lille blog for at binde sig op på sine mål ???? God arbejdslyst.
Sebastian Thoms Christensen
Operation: Malifaux gaming table - http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=96419.0

danishbuddha

Hvad der gerne skulle nåes inden avacon;
Som'er
Skeeter
2 bushswacklers
7 bayou gremlins

bonus
Lenny

Egrimm

Lidt skygger ville nok have gjort underværker på den engine, men ellers fint arbejde med tydelige linjer. Glæder mig til at følge din maling - håber du vil være mere konsekvent med at få dit 'faux færdigt end jeg er.

Seb

Quote from: danishbuddha on 04 September, 2016, 13:33:49
Hvad der gerne skulle nåes inden avacon;
Som'er
Skeeter
2 bushswacklers
7 bayou gremlins

bonus
Lenny

Så det du siger er, at vi godt kan forberede os på at møde Som'er, og gremlin spam liste? :P
Sebastian Thoms Christensen
Operation: Malifaux gaming table - http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=96419.0

danishbuddha

Quote from: Egrimm on 04 September, 2016, 17:10:30
Lidt skygger ville nok have gjort underværker på den engine, men ellers fint arbejde med tydelige linjer. Glæder mig til at følge din maling - håber du vil være mere konsekvent med at få dit 'faux færdigt end jeg er.

mine 60 timers arbejds uger pt har desværre sat en hård bremse i min maling pt, men vender frygtelig tilbage når jeg er tilbage på normalt arbejdsniveau.