News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Fluff til Jeres hold

Started by okkel, 09 January, 2011, 17:59:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

okkel

Vi har i år valgt at sikre at alle hold har en eller anden form for baggrunds historie. Derfor følger her i korte træk et udkast til en baggrundshistorie. Historien er med vilje lidt sjusket og udetaljeret dat det er planen at i har en uge til selv at forbedre/ændre den og så lægger vi dem ud til alle. Vores forslag skal virkelig kun ses som et udkast i må ændre og tilføje alt det i vil eller skrive en helt anden historie, men hvis andre hold indgår i jeres historie/ændringer så er det naturligvis en fordel hvis i koordinere med dem.
Søndag d. 16. offentliggør vi så historierne og skriver eventuelt noget færdigt for de hold, der ikke selv har set på det.
Er der baggrundshistorie der af en eller anden grund ikke skal offentliggøres i på det åbne board så skriv det i en separat tråd.
Både historier for hele holdet og de enkelte hære er særdeles velkomne.
Det er før set at dommerne har belønnet godt fluff på den ene eller anden måde.
Lethian ligger ikke i warhammerverdenen så hverken guderne, landene, byerne, de historiske personer eller andet er det samme. Meget lidt er dog endnu skrevet om den verden Lethian ligger i så der er massere af plads til fri fantasi. I kan på Lethians hjemmeside, læse beskrivelser til en del af byerne.

Foreslag til hold Røds historie:
I løbet af vinteren samlede Warboss Grraschk en mægtig styre i Lethian østlige egne. Så mægtig blev hans magt at selv kaoskrigere, sorte elvere, en vampyr og bæster så sig nødsaget til at sværge grønhuderne troskab efter at han havde slagtet flere af deres ledere i kamp. Da foråret kom var Grraschk klar til at udløse den mest magtfulde hær Lethian endu havde set på landene mod vest. Han skulle bare lige sætte "Bigboss Troels" på plads først. Kampen fik dog et uventet udfald da "Bigbos Troels" havde medbragt et usædvanligt mount – Grraschk opdagede først problemet da kamppladsen blev opslugt af en skygge. Han vente sig og så "Bigboss Troels" sidde på en gigant og...splat!
Nu var "Bigboss Troels" leder af orkhorden men orkerne i nord var øjensynligt ikke parat til at adlyde ham og gjorde oprør sammen med de foræderiske sortelvere og bæster.

Butler

Umiddelbart lyder fluffet meget fint i mine øre. Jeg har dog tænkt det lidt videre i det jeg også har skrevet lidt fluff tekst til min hær, så derfor foreslår jeg også at røds baggrundsfluff ændres til følgende:

I løbet af vinteren samlede Warboss Grraschk en mægtig styre i Lethian østlige egne. Så mægtig blev hans magt at selv kaoskrigere, sorte elvere, en vampyr og bæster så sig nødsaget til at sværge grønhuderne troskab efter at han havde slagtet flere af deres ledere i kamp. Da foråret kom var Grraschk klar til at udløse den mest magtfulde hær Lethian endnu havde set på landene mod vest. Han skulle bare lige sætte Bigboss Narshnik fra de Blodrøde Næsers klan på plads først. Lige siden Narshnik overtog styringen af klanen havde Grraschk kunne mærke en stigende uro i den ellers magtfulde hær. Nogen måtte derfor gøres, hvis ikke det ende skulle ende med at smuldre mellem hans fingre. Kampen fik dog et uventet udfald da Bigboss Narshnik havde medbragt et usædvanligt mount – Grraschk opdagede først problemet da kamppladsen blev opslugt af en skygge. Han vendte sig og så Bigboss Narshnik sidde på  skulderen af en kæmpe og de sidste Warboss Grraschk nåede at se var moset på den massive trækølle som kæmpen svingende med fuld kraft imod hans hoved og...splat!
Nu var Warboss Narshnik leder af horden men grønhuderne i nord var øjensynligt ikke parat til at adlyde ham og gjorde oprør sammen med de forræderiske sortelvere og bæster. Warboss Narshnik var dog stærkt besluttet på sammen med de fortsat loyale kaoskrigere og vampyrer fuldføre Grraschks vision om at erobre hele Lethian!

Hvis der er andre der har forslag til ændringer så skriv det endelig til. Teksten kan kun blive bedre.

Butler
Stolt medlem (læs: prygelknabe) af "9000 Evil Bastards of DOOM!!!"

Min PF Traders tråd kan ses her.