News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Velkommen til jeres holdboard

Started by VonPanne, 09 January, 2011, 15:53:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pejk

Quote from: carstone on 17 January, 2011, 10:40:25
Quote from: Pejk on 17 January, 2011, 08:50:09
Men måske jeg kan låne dine Eternal Guards Pejk? Så kan jeg bare male en større bunke dryads til os nemlig :) Har du nogle ekstra Treekin, malet færdigt?

De er blevet lidt i tvilv om FS er for hårde, så jeg afventer lige hvad de finder ud, ellers må de gerne låne mine 20 Eternal Guards og 8 Treeking (-dem jeg selv bruger).
Hvis jeg stiller en FS hær kan jeg ikke bruge det scroll der giver 4+ ward da min Branchwraith kun kan vælge sprites.

Pejk

Nå jeg laver en normal  WE hær, det bliver for svært for dommerne at Balancere en Forest spirit hær.

Hvilket så efterlader mig med et spørgsmål:
Vil vi have en Træmand med, i så fald skal en hær bruge rare og monster points, jeg vil geren lave en sådanne hær hvis det er.

@Gokstar   super med Fluff.
@Carstone vi må lige tale sammen og se hvad vi skal bruge med hensyn til modeller.

Jeg poster et udkast eller to, til en ny hær(e)

Pejk

Er der nogen der har talt eller hørt fra Tobias Andersen? ???
Eller har jeg bare misset hans tilstedeværelse?

Gokstar

Tobias er på, jeg snakker ofte med ham.
Skal nok få ham til at poste sin hær.

Ved ikke med træmand fra starten så, det er lidt mage æg i en kurv. Imo kan vi samle lenene senere hvis grøn bliver for problematisk. Det er også godt at folk har basis hære til at starte med så man ikke er for afhængig af sine len.

Zaradar

Hey Folkens,

Sorry jeg har været meget fraværende. Men som selvstændig, single far, m.v. har jeg en del der binder min tid op. Det er dog ikke ensbetydende med at jeg ikke bruger meget tid på at forberede mig, tværtimod (der skal jo arrangeres børnepasning :P), men blot at jeg bruger den tid jeg har på at snakke offline med Jesper (Gokstar) og lade ham om at tale for os begge.

Som I måske ved har jeg brokket mig lidt over healing potion item vi har fået, personligt syntes jeg det er useless indtil jeg har råd til at smide en nobel op på en ørn, men hvis vi nu får et par len'ere mere kan det være den ligning kan gå op. Jeg poster min hær om 20 mins tid når jeg har fået sat min laptop op og så glæder jeg mig meget til at spille sammen med jer og banke de de andre i småstykker (især hold grøn!).

Pejk

Det lyder godt, håber du får alt på plads og jeg er sikker på vi får en konge weekend ;D

Pejk

Quote from: Gokstar on 25 January, 2011, 04:47:55

Ved ikke med træmand fra starten så, det er lidt mage æg i en kurv. Imo kan vi samle lenene senere hvis grøn bliver for problematisk. Det er også godt at folk har basis hære til at starte med så man ikke er for afhængig af sine len.

Jeg er enig her, har også en bedre feeling med den anden hær.

Hvem starter hvor og hvad er plan den skal Jesper sende afsted  i morgen ik?

VonPanne

Jeg har så vidt jeg kan se ikke modtaget startopstilling og evt. marchordrer og alliancer fra start fra jeres hold endnu. Husk lige at få det gjort, helst senest torsdag eftermiddag.