News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Jeg melder også fra...

Started by gammelpot, 03 February, 2011, 18:52:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gammelpot

Hej alle... Jamen efter Jimmi's fra valg af ETC faldt valget på mig som værende Andy's partner i udtagelsen af holdet...

Der er flere grunde til jeg melder fra. bl.a. at Jimmi melder fra da hele ideen for mig også inkluderede ham på holdet.
Jeg kender heller ikke spillerbasen godt nok og det kunne der nok rådes bod på og sidst ærger det mig at der ikke findes procedurer eller noget andet der gør at man kan se hvilke spillere der interesseret, har spillet forskellige steder mm...

Det er noget jeg har tænkt mig at arbejde en del videre på med hvem der nu ellers vil være med på ideen for at Dk's ETC hold bliver det bedre...

Jeg vil foreslå at det er Patrick der ender med at bliver Andy's makker i udtagelsen da han er den næste i køen efter Jimmy, mig og Andy...

mvh Morten

Excommunicate

For sevans, Morten!!!

Jeg forstår dog godt din frustration. Eller - vi ved jo alle godt at det er konen, der ikke har givet lov, ikke? ;)

Simon

Kaltenberg

Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

gammelpot

Hehe Simon, det kan vi da godt sige... ej hun vidste nu godt hvad det indebar at jeg tog afsted...

Jeg synes bare det er mange penge og tid at bruge på noget man ikke oprigtigt har lyst til, så hellere at min plads bliver givet til en der får et boost af at skulle afsted... Jeg håber da stadig det bedste for dem der tager afsted og vil da gerne være med til at give dem trænings kampe, ideer og hvad man ellers kan være behjælpelig med.

Jeg håber dog at folk vil være med til at løfte ETC niveauet igennem bedre turneringer med henblik på ETC m.m. for at løfte det danske niveau inden for den genre af spillet.

Johan B.

Sgu trist med de folk der hopper fra :( Men forstår godt man ikke lige hopper en tur til Switzerland uden at føle for det. Det bliver mere og mere interessant at se hvordan det hold ser ud.
Johan B.

Gulbech

Ja lyder da lidt trist.

Kan kun anbefale folk at tage af sted. Det er en fed oplevelse, men brænder ikke selv for det for tiden :( - samme som visse andre.

Mvh Ask
- Ask Gulbech Jensen

Min 40k og terrain blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=290.0

Skanque

Trist at så mange falder fra det danske hold ):, dog virker det lidt underligt at folk spiller kvalifikations turneringer, hvis de ikke ønsker at tage til ETC i sidste ende.

Det er nemlig en oplevelse der er værd at tage med og som man bliver lidt afhængig af hehe.

Håber i får stillet et stærkt hold alligevel.

Mvh. Skanque
"The stars themselves once lived and died at our command, yet you still dare to oppose our will"

"En hær skal ikke være venlig, den skal være  fjendtlig" - Julie

Kaltenberg

Ja lad os se at få det hold op at stå, det bliver åbentbart svæere at samle en først antaget.

Jeg synes det er helt fint hvis patrik tager morten/jimmi's plads.
Bare se at få samlet nogle folk, fantasy er langt langt foran os i planlægning.
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.