News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Nurgle Kill Team warband - stadig hobby-ADHD.

Started by GuitaRasmus, 05 August, 2014, 00:07:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jønke

Fååårk hvor er de lækkert convertet og malet. Min venstre testikel for skils som dine.
In the name of the emperor...
But sir, what is the name of the emperor?

Rodney.....Rodney Jørgensen.

GuitaRasmus

Mange tak! :)

Quote from: Frederik on 16 August, 2014, 16:28:59
Det ser vildt godt ud.
Meget simpel farvepalette, der giver et fedt og kontrolleret "feel" ...og så den neongrønne der automatisk fanger éns blik.

Begge tommeltotter opad herfra :)

...har du fået prøvet at lege med oliefarver...?

Tak skal du have, det betyder meget når det kommer fra en der er så dygtig. :)

Ja, har leget lidt med det, men på en forgeworld figur med mold-release-agent problemer, så jeg blev sur på det hele, uden det egentligt var oliemalingens skyld. Det kunne være man skulle give det et skud igen.

Nå, så fik jeg gjort de sidste 5 færdige og taget mig et billede. Ah... Færdig med kultisterne!

Kapersfingeren

G.U.F de er da blevet top fede og de  er næsten malet i de farve jeg selv er igang med på mine egne kultister...pudsigt.

GuitaRasmus

Så er jeg næsten færdig med at bygge min Terminator champ, Abominus, og har fået magnetiseret hans heavy flamer og combiplasma (WIP):

Kapersfingeren

Belial

Raktus

han er slet ikke så slem. I virkeligheden er han nok bare mest lidt misforstået... og så er han virkelig glad for at smide sin arm efter modstanderen!
Medlem af EP
Min male og aktivitetsblog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=897.0

Fuzze

Synes han er fed Rasmus.

Men er hans combi ikke lidt stor? ;)

GuitaRasmus

Så er der kommet maling på Abominus, min champion:

Næsten færdig med at greenstuffe spawnen - skal den have flere arme?

Frede

Som altid vildt imponerende.

Men er det lanterner eller krigsnarko den spawn har på ryggen?

- F -

GuitaRasmus

Quote from: Frede on 27 August, 2014, 12:45:09
Som altid vildt imponerende.

Men er det lanterner eller krigsnarko den spawn har på ryggen?

- F -

Combinacious. ;)

... Og mange tak. :)

GuitaRasmus

Så er der sgu to plaguebearers der har hørt at der bliver holdt fest i mit Kill Team på planeten Congeris, og vil være med!

Meget WIP. Der skal kigges på deres sværd, evt. lidt bylder og sår (og tarme! Altid tarme!), men jeg synes de er godt på vej. GW's plaguebearers er ikke rigtigt onde nok i udseendet til det jeg går efter.

Kapersfingeren

Fede modeller som altid rasmus...prøv at bore fordybninger tæt på hinanden i dine sværd, så du får den hullede og nurgely effetkt ud af det. Er nemmest med en lille boremaskine har selv en lille lækker håndborer fra proxxon som jeg har haf stor succes med.

Go vind....Pest vind.....

Master Ciaphas

Det er lækkert arbejde - vil du ikke fortælle, hvordan du maler de figurer - udover, at det er washes på hvid grunder?

Mvh
Master Ciaphas

King_Cuttuk

Altid underholdene! :D Bliver så glad når jeg kan se der er ulæste poster i denne tråd :D