News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Ischiel

Started by Miffer, 19 October, 2013, 07:54:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Miffer

Efter en endt handel med Ischiel kan jeg komme med nogle problematikker omkring handlen.

Negative oplevelser
1) Vi havde aftalt et fast beløb for alle mine Necrons, men han prøvede stadig at presse prisen ned da vi stod sammen fordi han jo ikke havde brug for dem alle sammen alligevel og synes ikke den rabat jeg havde givet i forvejen var nok (Nypris fra GW var over 3300 kr og han fik det hele til 1000 kr.)

2) Det er først i den sidste besked hvor vi aftaler at mødes at han fortæller mig at han ikke kan betale hele beløbet på en gang, ergo han vil gerne dele det over to måneder pga han er familiefar. Det går jeg med til og vi aftaler at han kan betale resten af beløbet d.1/11. Da vi så mødes vil han gerne kunne vente med at betale til d.1/12...

3) Vi aftalte kl.11 at mødes kl.13 for at udveksle figurer/penge, men ringede kl.11:42 for at rykke aftalen til kl.12 fordi hans familie blev utålmodige. kl.13.05 skriver han så en sms at der går en halv time før han kommer...

Positive oplevelser
1) Han skriver tilbage dagen efter og vil gerne komme fordi om søndagen (vi mødtes første gang fredag) og hente resten af figurerne og har resten af pengene med.

Jeg ville nok handle med ham igen, men med visse forbehold omkring hvordan handlen skulle foregå.

Morten
Ravneborg - Figur- og brætspil samt Pen&paper
Islev skole Tirsdag 18-23, Onsdag 18-22 og Torsdag 18-23
Warlord Supreme - 2015
Sorcerer Supreme - 2016