Per kiggede forbi..

Started by Kloen, 18 April, 2012, 14:28:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kloen

..til et par spil da han havde et par timers hul i arbejdsskemaet, vi aftalte 300SA og 400SA

Først var det min Mystical-familie:

SM r Blac Adam 100
AN Osiris 101
AN Isis 94
AN Red Lantern 5
300

Mod Pers meget taktiske, men i mine øjne slet ikke ostede blandede landhandel bestående af

SM r Superman 150
som havde Infinity Gauntlet med Soul Gem på til 15
CA Dirk Anger 71
SI Lightspeed 25
GX Leech 35
296

Jeg vandt map-roll og besluttede mig for at prøve "Dark side of the Moon" hvor jeg i retrospekt rykkede for kraftigt ud, og lod Osiris være åben for Supermans HSS-angreb, som hurtigt blev fulgt op med den af Lightspeed transporterede møgunge Leech, som selvfølgelig blev stillet så Osiris ikke var i stand til at gøre gengæld, Isis prøvede at hjælpe lidt, men blev hurtigt dræbt af Superman der med to perplexende venner let kunne ramme, og så måtte jeg langsom prøve at manøvrere Black Adam på plads mens Osiris var låst af Leechs 6 felt bredde generen. Superman på sit top-click med både HSS og Outwit var jeg ikke i stand til at gøre noget ved, og måtte som mange gange før erkende at man bør tage Leech ud så snart man kan, da han i en god spiller som Pers hænder ALTID vil blive en hindring.
Per snuppede fortjent sejren og vi gik videre til 400-points spillet.

400-point-spillet blev mellem mit The Hand

GX Wolverine 103
GX Psylocke 74
IH Daredevil 93
GX Viper 91
4x ATA 28
389

Mod Pers Defenders-hold

GG Dr. Strange 75
GG Hulk 128
GG Silver Surfer 149
SI Howard the Duck 35
387

Jeg vandt map-roll og valgte grundet Hand-ata'en det nye "Realm of Death"
Per lagde provokerende et par objects i vejen for min fremgang, men jeg brugte et af dem til at lade Psylocke smadre en mur, og pludselig var der åbent ind til tronrummet, hvilket tvang spillet igang, jeg rykkede ud, og Per rykkede stille sine tropper op langs sidegangen, en kommunikationsfejl gjorde at jeg brugte flere atas på Viper, så hun PT'ede over ved siden af Howard og Dr. Strange med sin poison, så de kom hurtigt ud af vagten, lHvorimod Hulk med sine reducers jo var ligeglad og blev hængende sammen med Silver Surfer, Daredevil der nu var hoppet med op i kampen var svær at få af sit top-click med både Shape change og SS, så det var Viper der blev tygget her. Nu rykkede Pers tropper dog ned om hjørnet for at redde Dr. Strange og Howard fra Wolverine, Daredevil og Viper fulgte dog efter, og siden der var vægge overalt kunne Silver Surfer ikke skyde på nogen, men Dr. Strange kunne desværre godt prob'e mine attack rolls, men jeg fik alligevel langsomt tygget i Hulk, dog fes Silver Surfer rundt og HSS-slog på mine tropper og langsomt måtte jeg blive udslettet, sejr Per - men noget mere underholdende spil end det første.

"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Bartok

Tak for spil. Der var spænding især i spil 2. Jeg skriver lige noget mere senere eller i morgen.

Sporh

Gode hold! Defenders har nogle rigtig sjove figurer. Søren, hvordan gik det med Black Adam?

Bartok

Superman & co. fik ikke en skramme  8) Black Adam & co. lavede vist ikke ét eneste attack roll i kampen

Bartok

Ved nærmere eftertanke fik min Dirk Anger en på kassen af Osiris, men overlevede dog.

Der var mere spænding om sejren i spil 2, hvor Defenders fik noget at se til. Og Hulk manglede charge, og jeg kunne ikke få line of fire nogen steder, og Søren udnyttede sine figurer godt

Kloen

hans Spider-man Ally-TA er selvfølgelig rar, men den underlige mid-dial placering af hans eneste Move&attack-mulighed hæmmer ham ret meget. L/C er dejligt til positionering, men hans Dv er bare ikke mind-blowing nok til man bare har lyst til at fodre ham til hundene (i vores tilfælde så en jærv). Alt i alt ikke den mest imponerende Hulk - men wildcard TA og Defenders keyword er jo vældigt fint, Hulk havde pludselig stealth! #027 Hulken fra samme sæt er lidt mere dedikeret Defenders og endda billigere, men det er jeg sikker på du selvfølgelig allerede ved, Per
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Bartok

Jeg kan meget godt li, at der efterhånden er så mange forskellige Hulk-versioner. Ja, det er en pudsig placering af hans eneste to charge-clicks, at de ligger på click 4 og 5 (ud af en dial på i alt 7 clicks). Men man kan også se ham som en damage-sponge, især når man kan få Stealth ved at wildcard-kopiere Dr. Stranges ATA, så han kan tage imod nogle tæv (5 click med Impervious/Invulnerability og så 2 med Regeneration), mens hans venner slår løs fra afstand. Og han kan give 4-6 i dmg på 3 af sine clicks.

Bartok

Black Adams og Silver Surfers sculpts ser übercool ud også på billederne. Adam og lynet er ikke til at overse på mappet. Se lige surferens "ild" i hænderne, de bliver næsten federe af den overbelysning, der er på fotoet

Jesped

Lyder som nogle fede spil. Og jeg giver dig ret Per. Silver Surfers ild ser ret fedt ud på billederne.